- 998 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOCUKLARIMA
Herkes diyorki at izi it izine karışmış!
Yok öye birşey yanlış!
Dün kurtlarla kuzular vardı!
Şunu bilin kurtlarla kuzular iç içe yaşaması mümkün değil!
Yananlışlıkla kuzuların dişleri çıkmış,kurtlarda kuzu postuna bürünmüş lşeş kargası gibi kanadan tatlanmışlar,kurt bozmasına dönmüşler,
Kurt’tan bozmaları gördüm!
Daha tehlikeli olmuşlar,gündüz kuzu geceleri kurt olmuşlar!
Kuzu olarak doğan yavrularının adlarına eski çobanlarının adlarını koymuşlar!
Öğüt veriyorlar oğlum ben dün kuzydum,çobanımız bize günlük güneşlik boluk bereket vadetmişti,ama çok suzuz ve aç kaldım!
Kurtlar toktu çok pusya yatardı istediği kuzuyu avlar karnını doyururdu aç kalmazdı!
Tercih sizin ya kurt ol yada kuzu!
Önüne gelen hayat öykülerini anlatmış,işkence gördüm,acı çektim,aç susuz kaldım,banyo,tuvalet sırası bekledim düdük sesini duyduğumda yarıda bırakırdık!
Tercih sizin!
Dolu kar kış afatla mücadele etmeden hasat alınmayacağını öğretmedin!
Onuru,acıma duygusunu sevgiyi anlatmadığın gibi birde yavruna çobanının adını koyuyorsun utanmıyormusun?
Yavruya tercih hakı vermedin ,gözlerini karartın,kanla beslenmesini öğretin!
Birde yarım dişliler türedi,
Dişleri çıkmamış belkide gödek kalmış,hem kurt hemde kuzularla iç içe yaşıyor,ama kurt’olmaya daha çok yatkın.
Bazı kurtlarda dişleri kalmadığı için evcilleşmiş.
Kangal köpeklerini çok severim kuzulardan daha çok sadık!
Sevgili çocuklar eğer kurt sürüsüne katılsaydım bugüne kadar on larca kuzu kanı içerdim!
Ben hep kuzu kalmak için and içtim,eger kuzular suç işlerse beni yargılayın!
NOT:Kiminin dişleri hala yerinde,kininin dökülmüş,kimide hala kuzu!
Acıma duygum,sevgim olmazsaydı bırak kurdu ejderha olurdum,ama kuzu kalışıma,çoban olma hevesimle çok mutluyum saygılar.....04.03.2011.Aşur ŞAHİN..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.