- 816 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Mışıl Mışıl Türkiye
Mışıl Mışıl Türkiye
Toplum yapısında değişim ne yönde ilerliyor merak edeniniz var mı? Bilinçaltına yerleştirilen programlar çoğumuz hayatında ister istemez yer etmeye başladı. Evlendirme programları, ekranda pişen gösterişli yemekler ve sürekli tecavüzün, aldatmanın ön planda olduğu yayın hayatına gireli çok oldu. Peki, toplum olarak buna tepkimiz oluyor mu? Artık gerçeklerden arındırılmış, sadece dizilerde yaşayan birer canlı olmaya devam ediyoruz. İnsan diyemiyorum, sadece nefes alıyoruz çünkü. Peki, yarının çocuklarına ne bırakacağız?
3 Mart tarihi kaçımız hayatında bir şeyleri sorgulamak için sorgulanması için yer almıştır?
Utanıyorum artık…
Kapı önlerine bırakılan bu torbalardan, su girmeyen eve koyulan makinelerden, sadece seçim öncesi dağıtılan çekler midemi bulandırıyor. Sosyal devletin değişimini değil dönüşümünü izliyorum. İsmi değişmeden sadaka devletinin lideri haline gelmiş bir devlet yapısı altında yaşıyoruz.
Sessiz kalmaya devam edin…
Özgürlük diye çığlık atan bir avuç insanın gölgesinde ömür çürüten yada buna mahkum edilen insanımız sessiz kalmaya devam ettirilecek. Peki ya sizler aydın görünümlü cahiller olarak bu karanlık yüzlere daha ne kadar çanak tutacaksınız?
Gazetecilik…
Neydi bu insanların suçu? Bir kitap yazmak mı? Bir köşe yazısında birilerini eleştirmek mi? Yâda bir davanın adil devam etmesi için gözlem yapmak mı?
Peki, gören susarsa, konuşan tutuklanırsa, karşı gelen dinden çıkarışçasına suçlanırsa daha ileri bir demokrasinin geleceğine kaçınız inanacaksınız? Karartılan lekelenen bu yüzlerin arkasında durmak bu kadar zor mu? Zor değil. İnanmak, aydınlığa yürümek, bu karanlık yoldan korkmadan geçmek zor değil inanın.
Zamanla Türkiye…
Eskiden aydınlık bir gelecek için savaşan insan ya suikasta kurban giderdi, bombayla hayata veda ederdi. Kahraman olurlardı. Her şeyimizle onları anar. Gösterdikleri bu yolda arkalarından giderdik. Şimdi kötülük taktik değiştiriyor. İlk önce sorgusuz tutukluyor, sonra bir davayla lekeliyor. Zamanla toplum bu kişilere inancını kaybediyor. Yani yaşayan kahramanlar Türkiye’nin gözünde hain olarak dillendiriliyor. Kimileri buna inanıyor. Kimileride her ne kadar azalsa da onunla birlikte göğüs geriyor.
Peki ne olacak
Olacak belli belki okuyacaksınız bu yazıyı belki de yarıda bırakacaksınız. Ama okuyanlar için söylüyorum. Bu yazı bitince çoğumuz televizyonun karşısına geçeceksiniz tutuklananların haberini açıp belki alkışlayacak belki de vay çekip unutacaksınız.
Ama inanın bu ülke adını unutmadığı kişilerle yaşayacak susanların üstesinden gelecektir.
YORUMLAR
siz sanırım gazeteciler ile terör örgütüne destekçiler arasındaki farkı görmüyorsunuz
biraz kendi yandaşınız olanların dışında bir yerlere bakın bakalım tutuklananlar gazeteci mi örgütcü mü
-bir gün utanacağıonız şeyler yazmamalısınız en azından davaların sonuçlanmasını beklemelisiniz-
bu ülkede sol görüşlü insanlara bunlar yapılınca ses çıkıyor
ama on yıl önce milletin evine izinsiz gece girilip aramalar yapılıyordu
birinin sadece tek cümlesiyle adamlar gözaltına alınıyordu gazeteleri basılıyor linç kampanyaları alkışlanıyordu
bunlar analarını da satar diyen adamlar içeri alındı mı hayır
hükümetin anasına avradına hergün söven gazeteciler içeri alındı mı hayır
kimler alındı
gazeteci ayağı altında terör peşinde olanlar
bu gün sizin savunduğunuz insanlara DİKKAT EDİN
ÇÜNKÜ SİZİN ŞU AN DURDUĞUNUZ SAFTA
PKK TEFTİŞÇİSİ DOĞU PERİNÇEK
APOYA AKIL VEREN YALÇIN KÜÇÜK
DARBE HEVESLİSİ BALBAY
SAHTEKAR TV Cİ MİLLETİ SOKAKLARDA BÖLMEYE ÇALIŞAN TUNCAY
PKK İLE SİLAH UYUŞTURUCU VS İŞİ YAPAN GENERALLER
KENDİ UÇAĞINI DÜŞÜRME OYUNU OYNAYAN ASKERLER
-MİDEM BULANDIĞI İÇİN DAHA YAZAMAYACAĞIM -
VAR
Normaldir bu yaşam bizde...Köylü bir toplum, köylü bir hukuk ve devamında ihtiyacına göre hareket eden köylüler.
Ayak takımının en alt ayaklarının oluşturduğu bir otoritenin ve sistemin ve onu hak eden insanların yaşadığı bir dönemdeyiz.
Çoğunluk ayak takımı olduğu müddetçede bunu hep yaşarız diye düşünüyorum..
Bir çobanın oyu bu ülkeyi yönetiyor...
Râzı.
SİZİN AYAK TAKIMI OLMADIĞINIZA KİM KARAR VERDİ
PKK TEFTİŞÇİLERİYLE AYNI SAFTA
APOYA AKIL VEREN YALÇIN KÜÇÜKLERLE AYNI SAFTA OLANLARDIR AYAK TAKIMI...
Üniversite öğrencisi yeğenim"kızlarla vakit geçirmekten artık hoşlanmıyorum,kızlar dizi aşkı istiyor" dediğinde konunun vahimliği dikkatimi daha çok çekti.Üniversite öğrencileri bile bu kadar etkileniyorsa küçük yaştakileri düşünmek istemiyorum.
Hele politik düşüncelerin girdiği alanları düşününce yakında nefes almakta suç kavramı içine girecek diyorum.
Tespitler ve paylaşım çok güzel, tebrikler.