- 642 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AĞIR HASTAYA ASPRİN
Yazar diyorki cehepenin iktidara gelmesinden korkuyorlarmı?
C.H.P.İktidarında neden korksunlarki!
Kendi soyuna yapılan onca zulümü görmezden gelen sayın kılıçtar oğu ne yapabilir ki?
D.B.P. Tunceli miletvekili şerafetin halis dersim olayının aydınlatılması için t.b.m.m.verdiği önerge akp.chp.mhp.tarafından ret edildi!Sayın kılıçtar oğlu şimdide diyorki devletin arşivinde ne olduğunu bende bilmiyorum!Sen biliyorsun,Bilmeyen insan
Devletin çamaşırları çokmu kirli,yamalıklı mı,üzerinde elbise yokmu.anada üryanmı,müslüman olduğumuz için yoksa nemahrem mi diye açılmıyor?Bir babanın evladından gizli elbise dolabı olurmu? yoksa ordamı örtülü ödenek gibi?
Sayın kılıçtar oğlu Süleyman demirel abisi gibi 40 yıl iktidarda olmak istiyor,baykal abisi gibi 40 yıl muhalefet liderliğini yapmak mı istiyor?
Birkere çıksin ben solcuyum,ben kürdüm,ben aleviyim ama insanım kimse benden korkmasın desin!Geçmiş seçimlered genç parti genel başkanı Cem uzan seçim kapanyası döneminde ben iktidara gelirsem ben motorini 1000 tl yapacağı söyleminden sonra yıllardır c.h.p.genel başkan koltuğunda oturan sayın baykal bizde yaparız onda ne varki!o zaman sidik yarışı vardı değilmi?!
Kılıçtar oğlu çıksın ben başbakan olacağım diyorsa motorin 1000tl,asgari ücret 1000 tl,seçim barajı%5,faili meçhul,cinayetleri açığa çıkaracağım ,derin devleti lav edeceği,halkını zarara uğratanları teşir edip hesap soracağım,,özelleştirmeyi durdurup geçmişte devletin malını mülkünü satanları yargılayıp satılalanları geri alacağım,vergi adaletli olacak az kazanandan az çok kazanandan çok,çalışma koşularını düzelteceğim kesin iktidardır.
Müslümanlar dara düştüğünde allaha sığınıyor,ülkemide ise atatürke sığınıyorlar!
Atatürk derki kötü yapanlar yargılanmalı,iyi yapanlar ödüllendirilmeli;
Hiç iyi yapan olmadı,kötü yapanlar ceza yerine şilt,cüpbe,plaket,madalya,çeşit çeşit ödüller verildi!
Ödüller ellerinden alınıp suşluysa cezalandıracakmısın?
Halkına ihanet edenler halkta toplanan vergilerle ihanetçilerin korumalarına ödenen maaşları tahsişl edip korumaları elinde alacakmısın?
yazık içim yanıyor sorgulayackmısın?Evet diyorsan oyum sana bu dediklerimi yapıp iktidara gelmezsen Ankara ulus’ta kendimi asacağım!!!
NOT:Korkan benim yeni katliyamlar yapılırmı diye!
aşuar şahin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.