- 2250 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TAVŞAN İLE SİNCAP
Bir zamanlar ormanda çok sevimli bir tavşan yaşarmış.Tavşan ormanda doktorluk yapar herkesi iyileştirirmiş. Ormana şifa dağıtığından ormanda ki diğer hayvanların tümü onu çok severlermiş.Ona Doktor tavşan diye seslenirmiş.Ormanda tavşan ile sincabın dostluğu örnek alınırmış.Sincap tavşanın çok yoğun olduğu bir gün, gezmek için çağırmış.Tavşan gelemeyeceğini söyleyince sincap küsmüş.Sincabın bencilliği tavşanı çok kızdırmış.Sincabı affetmemiş,hiç aramamış,dostluğunu bitirmiş.Sincap ta ormanı terk etmiş.
Sincap ormanı terk edince,Tavşan, sincabı affetmediği için pişman olmuş ama geç kalmış.Günler geçse de tavşan arkadaşını hiç unutmamış.Onu çok özlüyormuş.Bir gün ormanda gezerken yavru bir sincabın ağaçtan düşüp yaralandığını görünce yardım için koşmuş.Yavru sincabı evinde misafir etmiş yarasını iyileştirmiş.Tavşan yavru sincaba:
Seni daha önce buralarda görmedim ormanımıza yenimi geldiniz demiş.
Sincap cevaplamış;
-Ben babamın arkadaşı doktor tavşanı aramaya geldim.Babam çok hasta baygın yatıyor uykusunda arkadaşını sayıklıyor demiş.
Tavşan duyunca şaşırmış, çok mutlu olmuş.Aradığın benim demiş.Yavru sincap iyileşir iyileşmez yola koyulmuşlar.Arkadaşının evine varmışlar.Arkadaşı uyuyormuş.Hemen çantasından çıkardığı ilaçları vermiş.Arkadaşının başucundan hiç ayrılmamış.Bir süre sonra arkadaşı ayılıp, karşısın da tavşanı görünce çok mutlu olmuş.Birbirlerinden özür dilemişler.Sincap yaptığı bencillikten pişman olduğunu tavşanda affetmediğinden pişman olduğunu söylemişler.Arkadaşı sincap iyileştiğinde hep beraber ormana geri dönmüşler.Bir daha da birbirlerini hiç üzmeyip hiç ayrılmamışlar.Çocukları da çok iyi anlaşmışlar.Hep birlikte mutlu mesut yaşamışlar.
2010
HATİCE ÇAM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.