- 1474 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kadın hakkı yoktur
Bütün interneti araştırdım. Ülkelerin anayasalarını, baba yasalarını araştırdım. Kadın hakkı diye bir şey yok. Özellikle de ülkemizde…
Ülkemizdeki parti tüzüklerini araştırdım. Seçme ve seçilme esnasında adil ve eşit bir şekilde aday belirleme (İsviçre de fermuar düzeni) şekli yok.
Nedir fermuar düzeni derseniz; aday sıralaması bir kadın, bir erkek şeklinde liste yapılıyor ilk on kişi seçilmişse yarısı kadın, yarısı da erkek oluyor. Dolayısıyla adil ve eşit düzen korunmuş oluyor.
Daha partilerin tüzüğünde bile Kadın HAKKI yok.
Bende diyorum ki gerçekten kadın HAKKI YOKTUR çünkü HAKKI bir erkek ismidir de ondan….
• Hakla ve adaletle anlamına gelen bir erkek ismi. (İTÜ sözlük)
• Bir gün hakkı hakkıya gitmiş, hakkı Hakkı’nın hakkını istemiş, hakkı Hakkı’nın hakkını vermeyince, hakkı Hakkı’nın hakkından gelmiş, gibi salak tekerlemelere konu olmuş isim. (İTÜ sozlük)
( joker hakkı)
( kul hakkı)
( komşu hakkı)
( göz hakkı)
( seçme hakkı)
(seçilme hakkı)
( kendi ülkende yaşama hakkı)
( nefes alma hakkı)
( istediğin ülkeyi bombalama hakkı)
( haksızlığa karşı çıkma hakkı)
( konuşmama hakkı)
Bir erkek adı
Hak ve hukuka uygunluk, hakkı gözetme, doğruluk, türe
• Yasalarla sahip olunan hakların, herkes tarafından kullanılmasının sağlanması.
4982 sayılı kanunla, bilgi edinme Hakkı
Barut hakkı
Bihakkın
Buluş hakkı
Cevap hakkı
Geçiş hakkı
Geçit hakkı
Gösterme hakkı
Göz hakkı
Hakkıhıyar
Hakkıhuzur
Hakkımüktesep
Hakkında hakkı
Sükût hakkıyla
Huzur hakkı
İltica hakkı
İntifa hakkı
İrtifak hakkı
İsim hakkı
Kabotaj hakkı var ama KADIN HAKKI YOK çünkü HAKKI erkek ismidir.
Kadın Hakkı’ların çoğalacağı bir düzenin tez zaman uygulanması dileğiyle…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.