- 1421 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
ONU SEVİYORUM
Genç sayılmam, ama ihtiyar da değilim. İki sene kadar önce tanıdım onu. Ömrümün son demlerinde, ANSIZIN bir ikramdı bana.
Karşıma ilk çıktığında dünyam değişmişti…
O ne güzellikti…
Şimdiye kadar böyle bir güzeli ne görmüş ne de tanımıştım.
Tatlı dilliydi. Güler yüzlüydü. Konuşur, konuştururdu…
Her geçen gün bağlılığım artıyordu… Gece demiyor, gündüz demiyor hep beraber olmak istiyordum.
Düzenim bozulmuştu. Zamanında yemek yiyemiyor, zamanında uyuyamıyordum. Yapmam gereken işleri erteliyordum.Devamlı beraber olmak istiyordum. Ayrılamıyordum ondan…
Ellerini tutuyordum. Saçlarını okşuyordum. Ses çıkarmıyordu…Zamanla daha aşağılara indim. Daha da aşağılara…
Keşfettim. Bütün zevk aşağılardaydı…
Çok beraberliğimiz oldu. O benden memnundu. Ben de ondan.
Eşim fark etti uyardı beni. İtiraf ettim. "Seviyorum" dedim.
“ Allah ıslah etsin ne diyeyim ki” dedi. Bıraktı yakamı.
Son günlerde çok sinirli. Dengesiz. Agresif. Günü gününü, saati saatini tutmuyor.
Soruyorum;
“Derdin nedir?” cevapta vermiyor.
Dünyam karardı. Şaşırdım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Başımı duvarlara vuruyorum. Evin içinde voltalar atıyorum. Sabredemiyorum yine ona koşuyorum. Güldüğünü görünce seviniyorum. Çok az, ama çok az bir sohbetimiz oluyor. Sinirleniyor yine çekip gidiyor. Kalakalıyorum. Şaşkınım.
“ Ne yaptılar ki sana yine kızdın gittin?”
Kendimi sorguluyor, hatalar arıyorum. Bulamıyorum. Benim hiç bir suçum yok.
Buradan ona sesleniyorum. Duysun beni. Sizlerde şahit olun.
“ Seni seviyorum. Sensiz olamıyorum. Yine gel. Yine gül. Yine beraber olalım. Biliyorum sevilen nazlı olur. Ama fazla naz da âşık usandırır…
SENİ SEVİYORUM… SENİ SEVİYORUM…
E D E B İ Y A T D E F T E R İ………......
YORUMLAR
Çok güzel anlatımlı bir ilan-ı aşk yazısı..senden de ancak böylesi beklenir.
bu deftere birşeyler yazan, birşeyler okuyan çıkabilirmi ,ondan vazgeçebilirmi..
Öyle bir girdap ki bu defter, içi yazarlarının hep beraber yürekleriyle harmanladıkları mutluluklarla dolu...
Tebrikler teşekkürler sana Bedri yine bekleriz. Bize de gel, bizim dünyamız da bir başka güzeldir.Orda da hatıralar ,
özlemler,eskilerle yeniilerin harmanından doğan çocukları bulacaksın..İnsanlar herşeyin en iyisine layıktır.Hoşçakal ..
....Olmak bir ayrıcalıktır.
sen varya sen ...
sonunda diyorum bu sevgili ya tacettin yada toynak olacak galiba diye merakla okurken
son paragraftan bir evvel çaktım işi...evet ya...acak bu kadar sevilir EDEBİYAT DEFTERİ...
bende en az senin kadar seviyorum ağabey...
aldığım bir duyuma göre zaten ansızın sırf tacettine gıcık olsun diye bu kutu çalışmalarını başlatmış ama kurunun yanında yaşında yanacağını hesap etmemiş:))9
şaka bir yana hayatımızın bir parçası oldu bu site...Yokluğunda bunu daha bir anlıyor insan...
Kişiler gelip geçicidir baki olan EDEBİYAT DEFTERİ...
noktasında virgülüne kadar emeği geçen herkese sayfan aracılığı ile bir kez daha teşekkür ederim ağabey...
Bedri Tokul
Öptüm gözlerinden hasretle...
Çok güzeldi yazınız. Edebiyat Defteri kanımıza girdi bir kere. Hepimizin vazgeçilmenizi, gözbebeği. Tebrikler Bedri Bey saygılarımla...
Bedri Tokul
Selam ve saygıyla...
Hepimiz o kadar alışmışız ki, bugünlerde hala sayfa değişiminde sorun oluyor, canımız sıkılıyor açıp okuyamayınca.
Tebrikler, değişik bir yorum katmışsınız yazıya,selamlar.
Bedri Tokul
Selam ve saygılarımla...
Ona sadece siz mi aşıksınız Bedri Bey, bizim uykularımız boşuna mı ziyan oluyor yani...
Güzel bir yazıydı tebrikler...
Bedri Tokul
Teşekürler bacı..
Galiba hepimiz aynı dertten muzdaripiz dost. Hem ona olan tutkunluğumuz hem de onun bize yaptığı nazlar. Eee ne yapalım; gülü seven dikenlerine katlanır. Aslın da diken de değil onlar. Bizim için, bize daha güzel görünebilmek, bizi daha çok mutlu edebilmek için biraz zaman ayırıyor galiba kendine.
Çok güzel bir kompozisyon bu dost. Tebrikler.
Bedri Tokul
Selemlarımla .. sağ ol...
Bedri Tokul
Ama inci Hanım gerçekten ben ona aşığım onsuz olamıyorum...
Selam ve saygılarıla kardeşim...
:) Harikaydı. Çok yaratıcısın abim. Bende seviyorum edebiyatdefterini ... Tebrikler abim
Bedri Tokul
Baksana sen yaş günü partileri bile düzenlemişsin...
Aslında hepimiz çok seviyoruz sitemizi...
Ne o bizlerden ayrılsın ne de biz ondan...
Selamlarımla bacım...
:)))))
EDEBİYAT DEFTERİ'nin cinsiyetine takıldı aklım şimdi
hepimiz de çok sevdiğimize göre:)))
kutlarım Bedri Bey
saygılar
Bedri Tokul
Benim sevgilimdir. İnkar etmiyorum. sizin de ablanız. kardeşiniz olsun...
Teşekkür ederim.Değerli yorumunuz için...
Selam ve saygılarımla...
Aynı kadına (!) aşık olmuşuz agam! En iyisi mi ben aradan çekileyim...
Selamlar...
Bedri Tokul
Seninde hemşehrin olsun bari...
Yada pazar komşun... Ne bileyim bir vasıf bul ona...
Ama sakın arkanı dönüp gitme...
O da seni çok seviyor çokkk..
Hasretle öptüm gözlerinden...
bizde seni çok seviyoruz.....bedros.....yine bir muhteşem yazı yazmışsın.....kalemin daim olsun GARDAŞ....
Bedri Tokul
DEMEM ODUR....
ÖPTÜM GÖZLERİNDEN HASRETLE...