Beni Affet
O değil de;
Öğrenci Affı için başvurular başladı. Değerlendirilmesi gereken güzel bir fırsat.
‘YÖK, ‘Af Kanunu’ndan yararlanarak 2010-2011 eğitim-öğretim yılının bahar döneminde başlamak isteyenlerin 7 Mart 2011 tarihine kadar başvurmaları gerektiğini bildirdi.’
O değil de;
Millet işi gücü bıraktı, ‘Muhteşem Yüzyıl’daki film hatalarını bulmak için yarışıyor. Haklılar tabii. Ülkede şu an daha önemli hiçbir konu yok…
O değil de;
31 Mart’a kadar Kamil Koç’dan gidiş-dönüş bileti alan yolcular dönüş için 3 TL ödeyeceklermiş.
Kim ne derse desin, rekabet güzel şey.
Eskiden uçağa binmek lükstü, artık uçak uçan otobüse dönüştü.
Buluş bulanlardan tek ricam, yükseklik korkusuna da bir çözüm üretmeleri…
O değil de;
Yükseklik dedim de; Türkiye yükselen güçmüş.
uçacaksın uçacaksın havalara uçacaksın/ayağını yerden kesçem senin kalbime konacaksın
O değil de;
Apple iPad 2,11 Mart’ta 499 dolardan başlayan fiyatlarla satılacakmış. Ürün çift kameralı olup Türkiye çıkış tarihi açıklanmamış. Bekleyiş uzun sürebilirmiş.
Apple iPad 2’nin Türkiye çıkış tarihinin karne tatiline denk gelmemesi için velilerin dua etmekten başka şansı yok…
O değil de;
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
Aman Allah'ım aslında ikizmişim de kayıp mı etmişim ve aceba şu an mı buluyorum ikizimi. :))))) Yaşasın uçak korkusu. :)))))
O değil de, pilot sevgilim bile olsa hayatta uçağa binmem. :))))
Bu arada yıllar yıllar sonra affettiler de n'oldu sanki bu saatten sona gidip prof. mu olucam. Ayrıca artık bölüm benim girdiğim senenin hemen ertesinde zaten tarih olmuştu. :))))
Sevgili yazarım, ikizim; "sen çok yaşa!" :))))
Esma KAHRAMAN
temsil; Brad Pitt
ve sana ilanı aşk etse :))))))))))bu laf da hep çok komiğime gider...
Demem o ki, hayat bu belli olmaz...
Oğlum da Ege Üni 2. sınıftan terk ve bütün gün onu ikna etmeye çalıştım. Bölümümü sevmiyorum dedi de başka şey demedi. :)) Ben yine de dilekçe örneğini masaüstüne kaydettim...
:) Sen de çok yaşa Sayın Yazarım. Sevgilerimle.
asran
derdi olmayana Allah impulse reklamındaki gibi hiç beklenmedik bir anda aşk çıkarsın karşısına :)))))
hacı mis' i sürmeye razıyım ben :))))
delikanlı'nın bölümünün ne olduğunu bilmediğim için bence hayatı boyunca sevmediği bi işi yapma cezası vermeyin derim de niye yazdın tercihlerinin arasına a çocuk diye de sormadan edemem. :)) Allah mutluluklarını daim etsin dilerim. :)
Özetlenmiş haberler ... güzeldi.
Ençok da şu İpad2 nin kameralarına takıldım.
Biri önden biri arkadan mı gösteriyor acaba?
Selam ve saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.
Sevgili Esma Abla,
sizi o kadar çok seviyorum ki,sayfanıza gözatmadan güne başlayamıyorum.
Benim de bi sürü sorunum var ve hangisinden başlayacağımı bilemiyorum.
1982'de Ağrı Eğitim Enstitüsü'ne kayıt yaptırdım ancak,devam edemedim.Şu an 52 yaşında ve emekliyim.
Acaba öğrenci affından yararlanıp,bu saatten sonra öğretmen olabilir miyim?
Geçen Ramazan Bayramı'na birkaç hafta kala,kayınbiraderim Denizbank'tan tatil kredisi kullandı ve ben de
kendisine kefil olmuştum.O gün bügündür kayınçom kayıp ve bana sürekli bol sıfırlı zarflar geliyor.Eşimin bu
durumdan haberi yok.Naapmam lazım ?
Kamil Koç'un 3 Lira indirimi ne anlama geliyor.Şu an biryerlere gitmeyi düşünmüyorum ama,yine de bilet alsam mı ki?
İPad 2'nin çift kameralı oluşu bence bulunmaz bir fırsat.Hem de,sadece 800 Lira.Maaşım ve 2011 farklarıyla rahatlıkla
alabilirim.Lütfen piyasaya çıktığında haberimiz olsun..
Sevgiler Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
Bende seni sayfamda görmezsem merak ediyorum 'acep ne oldu' diyerek.
Sorunlara hemencecik pratik çözümler getirelim
Öğrenci affıyla ilgili bildiğim; terör dışında herkes af kapsamına giriyor. :)
Kayınbiradere gelinceee, :))))) eşinizin durumdan haberdar olması durumunda 'n'aptımsa senin için yaptım, ne de olsa senin kardeşin' diye posta koyup zeytinyağ gibi üste çıkabilirsin.
İndirim 3 TL değil... gidiş + 3 TL
Cıx, bilet falan da alma. Hazır bilet varken gdiim dersin yorumları aksatırsın.
:))) Farklın hepsini elmaya verip bitirme. Daha ev, araba, at, kat, yat, yazlık, kışlık, vs. alacaksın. Paranı çarçur etme derim.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.