- 699 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sigarayı Bıraktım(Mutlak Bir Başarı Öyküsü)
Sigarayı bırakmışım,
Büyük bir değişim seferberliği zamanı şimdi. Bana her keyif veren şeye dört elle sarılacağım, yapmak isteyip de yapamadığım her şeyi yapacağım. Şehir içi- dışı fark etmiyor. Müthiş bir özgürlük hissi!!! Allah ım daha önce neden bırakmadım ben bu mereti?
Amigdalamda bir mutluluk, pür mutluluk, beyin sapım dokuz buçuk vuruyor, nöronlarımın, sinapslarımın hızına yetişene aşk olsun. Ne matah şeymiş bu doğal yollardan elde edilen endorfin canım?
Nefes egzersizleri,her saat başı.Yoksa kabarabiliyor bünye. Yan mı bakmaya çalışıyorsun sen kardeşim gibi mavralar. Hadise çıkarmaya elverişli bir sosyal alarm durumu.
Nefes egzersizinde diyaframın çalışması önemli olan. Önce karın boşluğu, sonra göğüs, sonra içinden beşe kadar…hay bu egzersizi icat edenin…
Kafa bir trilyon. İyi de neye sevineceğim ben şimdi? Nasıl güleceğim yahu? Mizah datam mı boşaldı ne oldu? Neden hiç bir şey komik değil sahi? Adamın surata bak. Hıh, tipsiz yau. –Bir şey mi dedin? –Yok abi, sana değil. Hergeleye bak, tutacaksın kulaklarından, yer misin yemez misin? Yer, yer bal gibi de yer herifçioğlu. Baksana yemekten göbek değil kat çıkarmış ispermeçet kılıklı.
Kaptan, müsait yerde. Kaptan! Kaptan dursana kardeşim.
–Burası yasak hemşerim durakta diyecektin.
-İyi de durakta dedim ben zaten.
-Uzatma hemşerim, görmüyon mu trafiği. hah in şimdi, arıza çıkarmayalım.
-Allah Allah, ben miyim şimdi kaptan arıza çıkaran?
-Ya in kardeşim uzatma
-İyi, iyi indik senin … vardı ama neyse…
En iyisi kendime bir şeyler ısmarlayayım. Sahi ödüllendirmiş miydim kendimi? Öyle ya, on bir saati geçti, içmiyorum. Doktorum ne demişti? Ha, yirmi dört saatten sonra demişti. Vay be daha on üç saat var demek ki. Peki nasıl uyurum ben? Uykum gelmeyince bir tane sardırır içerdim, ya şimdi? En iyisi, iyice uykum gelmeden yatağa girmemek.
Gittim, Vurdum kafayı yattım. Rüyamda gördüm, bana rengarenk paketlerle geldiğini. Birbiri ardına uluyordum ki eşimin alarm zili. Uyandım mecburen. Kızgınlığımı belli etmemeye çalıştığım günaydınım, içimde acelem. Balkon beni bekler. İyi de ne için bekler seni? Sigarayı bırakmadın mı sen? Hay bu iç sesin de endazesine…