- 1374 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TUZU KURULAR
Kim bu tuzu kurular
Bu lafı Tayip Erdoğan söyledi diye ortalık bir anda toz duman oldu.Şahsen ben bu lafın söylenmemesi gerekirdi diye düşünenlerdenim ama bu bir gerçeği görmeyelim anlamına da gelmez bizim memleketimizde kimilerine göre birkaç milyon kimilerine göre de yüz binlerce işsiz insanımız varken yüz binin üzerinde bir ermeninin benim memleketimde kaçak olarak hiçbir resmi işleme tabi tutulmadan çalışmasını hangi aklı evveller istiyor doğrusu anlamış değilim olsa olsa bunu kaba tabirle bir kısım yağcılar yalakalar ve de tuzu kurular istiyordur birde bunları sigortasız çalıştıranlar istiyorlardır diye düşünüyorum bu milletin bu güne kadar başına gelenlere bakılırsa hep birilerinin Amerika Fransa yada İngilizlere yağcılık yapmalarından kaynaklanmıyormu Osmanlıdan bu yana hep hoş görü hep iyi niyet bunlar güzel şeyler ama bir çok şeyde olduğu gibi bu olaydada kantarın topuzunu kaçırıyor Anaforluk ediyoruz gibime geliyor nedir bu bu ne aymazlıktır hırant öldürüldü bir kısım insan ellerinde pankartlar hepimiz hırant hepimiz ermeniyiz diye yürüdüler hırantın bu şekilde öldürülmesine karşıyım ama hepimizi aynı kefeye koyupta bizim adımızada yürümenin hadi diyelim yürüdünüz olayı protesto ettiniz buraya kadar iyide hepimiz ermeniyiz dövizleri ne oluyor.Bu güne kadar onlarca elçimiz onlarca ateşemiz o Ermenilerin finansa ettiği asala terör örgütü tarafından kalleşçe öldürülürken neden şimdi yürüyenler o zaman hepimiz biriz hepimiz Türküz diye yürümüyorlardı yada hiç gören duyan şahit olan varmı ermenistanda basın medya yada bizim buradaki ermeni kardeşlerimizin oradaki kankaları böyle bir protesto olayı düzenledimi yani büyük elçilerimizi öldürenleri telin ettilermi hiç zannetmiyorum ihtimal bile vermiyorum.Bizim başımıza gelen hadiselerin çoğu hiçte hak etmeyen kimselere karşı olduğundan daha fazla değer vermemizden kaynaklanıyor adamlar daha dün çanakkalede hepsi bir araya gelerek kanımızı içiyorlardı bizim içimizdeki işbirlikçiler halen onların ve onların destekçilerinin saflarında yürümeyi kendilerine ayrıcalık ve üstün özellik sayabiliyorlar yazıklar olsun bunun adı cahillik değilse ihanettir başkada izahı yoktur.
Bütün kainatı düşüneceksek o zaman bütün milletler üzerine düşeni yapmalıdır nedir bu çok basit sadece insan olmak ve insan olmanın vasıflarını yerine getirmektir.
1914 ve 1915 olaylarının arkasına saklanarak hiçbir şeyi hiç kimse halledemez olay çok boyutlu ve çok bilinmiyenli olmaya başlar.
Önce Amerika Kızılderilileri sonra ıraklıları sonra Afganlıları nasıl yok ettiğine Fransızların cezayirdeki soykırımlarına israilin yıllardır filistine uyguladığı zulme İngilizlerin antepte maraşta yaptıkları katliamları bir cevaplamaları ispanyanın Yahudilere uyguladığı asimilasiyonu Almanların kimleri niçin fırınlarda yaktıklarını üstün alman ırkı için dünyanın başına ne çoraplar ördüklerini görmeleri ve dünyadan özür dilemelerni beklemek hakkı olmalı ve olması gerekeninde bu olduğunu herkesin anlaması ve bilmesi gerekir.Son söz insanların ölmediği öldürülmediği bir dünya tarihi olayların siyasete alet edilmediği insanlığın insanlık için insanların insan olduğunun farkında olduğu insanca yaşanılabilir bir dünya istiyorum.
21Mart 2010-03-21 selaattin çoban