- 769 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAÇACAK YER YOK
Öyle bir başlık attım ki; belki başkaları için birden çok anlam ifade ediyor olabilir ama benim için tek bir anlamı var..!! Öyle bir noktaya geliyor ki insan, dünya küçücük bir kavanoz da içinde sıkışıp ,nefessiz kalmışız gibi çırpınıyoruz adeta..!!!!Sonuç, çıkış var mı yok mu? Bilinmez !!!Zaman gösterecek her şeyi...Olacakla öleceğe çare yok derler ya ,doğru gerçekten...Zaman her şeyin ilacı mı,yoksa sonun başlangıcı mı !!??? Yaşayarak göreceğiz....
Dünya bazen insana hem dar ,hem de küçük geliyor...Yaşam o kadar karmaşık ve acımasız ki,uğruna mücadele verdiğin her şeyin ( ailenin,vatanın..... gözlernin önünde birer birer ellerinden kaydığını ve yokolduğunu , seninde elinin kolunun bağlı seyrettiğini düşününce tüm umutlarının tükendiğini hissediyorsun adeta..Bu canımı en çok acıtan duygulardan sadece biri, ama en önemlisi benim için...Karamsarlık gibi gözükebilir ama değil...Her zaman bir çıkış yolu ve kapısı mutlaka vardır..Ancak bazan ona ulaşmak çok zor olabilir..Sadece aklını kullananlar o yolu bulabilir..Dünya öyle bir çıkmaza doğru gidiyor ki ;sınırlar değişiyor,emperyalizm kıskacında kıvranıyor ülkeler..İnsanlık nereye gidiyor belli değil...Herkes canını kurtarmanın derdinde ...Çok kolayca teslim ediyor ülkesini emperyalizme...Ortadoğu kaynıyor..Sıra bize ne zaman gelecek diye beklemek aptallık olur ancak..Sıra zaten gelmiş kapımıza dayanmış...Ancak kör olanlar bunu göremez..Sağır olanlar yaklaşmakta olan tehlike çanlarını duyamaz...Kaybolmuş toplumlar adeta..Bilgi kirliliği almış başını gidiyor..Bu tehlikeyi duyan insanlarında sesi zindanlara atılarak kesiliyor... Buna karşı koymazsak,yitip,kayboluruz,koskoca dünyada..
Yüzmeyi bilmeyen bir insanın,okyanus ortasında kalması gibi...Belki yüzmeyi bilmiyorsa ne işi var diyebilirsiniz ...Ancak bazan istemediğimiz yerleri ve zamanları seçme olanağımız olmuyor...Tıpkı ailemizi,dinimizi,dilimizi,kardeşimizi çocuklarımızı ve vatanımızı seçme şansımız olmadığı gibi..!!!!Ama nerde olursan ol,nerde yaşarsan yaşa ,önce insan olmak lazım....Bu herkesin başaracağı bir şey değil..!!Hem çok kolay ,hemde çok zor.’Yaşamak ,zor zenaattır demiş ya usta,gerçekten öyle..!!..Önce empati yapıp;kendin için istemediğin hiç bir şeyi başkalarına dayatmayacaksın,paylaşımcı,sevecen olacaksın..Daha da ötesi her şeyden önce vatanını sevecek ve koruyacaksın...Vatanın yoksa her şeyini kaybettin demektir..Hiç bir çıkar uğruna vatanını satmayacaksın !!!Geçmişinden ders alacak ,birlik ve beraberlik içinde bu ülke nasıl kurulmuşsa ,aynı şekilde o ruhla hareket edecek , atalarına ve cumhuriyetine sahip çıkacaksın...Yoksa sahip çıkacak akbabalar çoook...Bu ülke bizim..!!Başka bir yer yok yaşayacağımız...Kaçacak yerde yok.!!!.Zaten biz ülkesini sevenlerin kaçmak gibi bir düşüncesi olamaz,onu bu ülkeye hainlik edenler,satanlar düşünebilirler,geçmişte olduğu gibi........Hayatta insan ne için yaşar..?? Namusu,şerefi,onuru ve gururu için yaşar..Vatanımız bizim için ,bu yazdıklarımın tümünü oluşturmaktadır..Ş u yaklaşan seçim döneminde insanların iç çekişmeleri bir kenara bırakarak,vatan savunmasında birlikte hareket etmesi lazım..Başka kaçacak ,gidecek bir yer yok.. Bu vatan bizim diyenlerin vatanıdır,böyle düşünenler de gereğini seçimlerde yapmalıdır..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.