Herşey Ve Daha Fazlası İçin
Son zamanlarda bu cümleyi sık duyar oldum. Her duyduğumda da, ’ne saçmalıyor bunlar!’
diye kendi kendime hayıflandım...
Ne kadar abartı ne kadar gereksiz ne kadar iki ucu açık bir laf. Herşeyini anladık da daha fazlası nesi oluyor?
Aklımın ermediği şey bunu her reklamda kullanmaları. Bu bir ürün olabiliyor, haber programı olabiliyor, sinema olabiliyor. Kısacası aklınıza ne gelirse...
Reklamı izlerken neyin reklamı yapılıyor şu ana kadar hiç dikkat etmedim, ’Herşey ve daha fazlası’ cümlesinden sonra ben dağılıyorum zaten.
Reklamcılar acaba üretme özelliklerini yeteneklerini mi kaybettiler de reklamlar bu kadar basitleşti. Üretmek ince detayları yakalamak yerine özenti derecesinde kalitesiz şeylere rağbet etmeye başladılar!
Ben reklamcı değilim ama iyi bir gözlemciyim ve bu gerçekten çok kötü bir cümle. Özellikle de her tanıtımda kullandıkları zaman hiçbir esprisi kalmıyor.
Gözlemlerime dayanarak söylüyorum, bazı tanıtımlar çok gıcık ve çok saçma. Sonuçta gıcık da olsa ürüne dikkat çekmek için yapıldığı için o ürünün daha çok aklımda kaldığı da bir gerçek. Reklam bu anlamda amaca ulaşıyor demektir.
Reklamcıları da daha fazla kızdırmayalım ne de olsa çok iyi bildiğim bir alan değil.
Siz yine de benden ayrılmayın. Herşey ve daha fazlası için burdayım...
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazrım.
Sahi yaa!..
Ne demek ki ?
Yoksa,başka bi anlamı var da,biz mi bilemiyoruz..
İki sevgili konuşurlarken ;
Erkek : "Sen benim herşeyimsin."
Kadın : "Herşeyini naapiim.Ben daha fazlasına layığım!."
yada bir iş konuşması esnasında
"Herşeyimi ortaya koydum" yerine,"herşeyimi ve daha fazlasını ortaya koydum" demek daha mı etkili olur?
İyi de şu, DAHA FAZLASI ne olabilir ki ?..
Herşeyin,daha fazlası!.
Teşekkürler Sayın Yazarım
DÜMDÜZ tarafından 2/28/2011 3:11:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
DÜMDÜZ tarafından 2/28/2011 8:29:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
:))))))))))))))) Sevgili örneğindeki erkek, kadının o lafından sonra ne söledi merak ettim...
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
DÜMDÜZ
Erkek de,sorguda kayboldu zaten!..
Herşey ve daha fazlası.
Kimbilir,daha neler görecez ?
Esma KAHRAMAN
Sorguda kaybolan erkeğe de üzüldüm şimdi bak...
:) Sevgilerimle.