- 672 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEYTAN BÖLÜM 1
(Yusuf,Halil,Ahmet,Ergin,Recep,Mehmet oturuyordur.)
HALİL:Kızları ilk başta öldüreceğiz.Nasıl olsa 10 kız aynı evde yaşıyor.O eve içimizden biri gidecek ve kızların hepsini öldürecek.
AHMET:Onları ben öldürürüm.
HALİL:Güzel.İşi fazla uzatmaya gerek yok.Bu gece hepsini ortadan kaldır.Evleri Kağıthane’de..Türkleri birbirine düşürüp burayı tüfekhane ve silah deposu yapacağız.
ERGİN:Siz ne zırvalıyorsunuz?Burası Türkiye.Saçmalamanın bir anlamı yok.Bu devlet öyle kolay elde edilmedi.Bu devletin binlerce insanı öldü.Ve biz daha Çanakkale’yi geçemedik.Siz diyorsunuz ki bu insanları öldürelim.Çok kolay olsaydı bu devleti önce atalarımız yıkardı.Bu insanlar vatanları için canını verirler.
HALİL:Bir İngiliz komutanı insanları öldürmek suçtur ama Türkler insan değildir der.Bilinçsiz herşey gidecek yerine hristiyanlık getirilecek.,
RECEP:Sende Türk çocuğusun bizde.
HALİL:Beyler bizler vatan hainiyiz.Serserice konuşmayın.toplantı bitmiştir.Gidebilirisiniz.(AHMET,yusuf.ergin. recep çıkar)Dediğim asamı buldun mu?
MEHMET:O adam Yasini çökertmek için biçilmiş kaftan.O’nane vereceğiz?
HALİL:Şeytanlığı.
MEHMET:Sonra?
HALİL:ÖLDÜRECEĞİZ.
(YASİN’İN OFİSİ)
ÜMİT:Patron Orhan’ı kaçırmışlar.
YASİN:Kim?
ÜMİT:Abbas.;
YASİN:Lan üç kişilik bir grup o?Nasıl başa çıkamadınız oğlum?
MUSTAFA:Abi biz.
Yasin:Konuşmayın lan vıdı vıdı.Sen o Abbas nasıl biri biliyonmu?Hırbonun teki.İsmail,Mesut,Serkan şu herif ne istiyormuş gidip öğrenin.Yoksa elimden bir kaza çıkacak.
MESUT:Derhal abi.(Mesut.İsmail.Serkan çıkar.geriye Yasin,Nizam,Serdar.Ümit,Mustafa,Onur kALIR)
YASİN:Ümit,Mustafa oğlum ne yapayım ben sizi?
ÜMİT:Bir daha olmaz.(mustafa ve ümit çıkar)
ONUR:Kızlara bir bakayım.(gider.)
NİZAM:Ameliyathane hazır.
YASİN:Konuşmaya daldık.Bugün’ün işini unuttuk.
NİZAM:Doktor evinde.
(ORHAN’IN KACIRILDIĞI EV)
ABBAS:Orhan.Bak her şeyi ötersen canını bağışlarım.
ORHAN:Sen büyükmüsün can bağışlıyorsun?Beni çözmezseniz ben sizi bağışlamam.
ABBAS:Şu hainle bile bana racon taslıyorsun ya?Helal sana.
ÖMER:Ben onu nasıl konuştıracağımı biliyorum.(Ömer Orhan2ın önüne gelerek bir yumruk atar.Orhan’ın agzındna kan gelir.Bir daha yum ruk atar.Orhan’ın yüüz kanıyordur.Ömer üç parmağını yaralamıştır.)
ÖMER:Konuş lan.(Ömer yan kapıyı açar.Lavabo’da ellerini yıkar.)Konuşmayacak.
1.BÖLÜMÜN SONU
(DEVAM EDECEK)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.