GEL EY GÖNÜLLERİN SULTANI!
GEL EY GÖNÜLLERİN NURU
Peygamberim sen alemlerin gülüsün.Sen son elçisin, sen gönüllerin nurusun.Seni göremedik.Kokunu duyamadık.Ebubekir olamadık dertlerini anlattığın.Sesini duyamadık belki ama biz seni çok seviyoruz.Hadislerinle geçiyor zaman.Biliyoruz ki orada bizi bekliyorsun.Belki hala Medinene gelemedik.Ravzanı koklayamadık.Mescid-i Nebevi de namaz kılamadık.Tavaf edemedik seni yetim bulup ,en güzel ahlaklı yetiştirenin evini.Ama dua ediyoruz " Rabbim bize de nasip eyle "diyoruz.İlahilerde duyuyoruz seni.Senin güvenilirliğini,yardımseverliğini,yalansız,saf olduğunu analarımızdan duyuyoruz.Diyorlar ki" O öyle büyüktür ki; kainat onun için yaratıldı.O rahmet,şefkat peygamberi.Biz günah işleyince sevgilinin gözleri dolar,yüreği burkulur.Ümmeti için gecelerini feda eden gönüllerin sultanına layık olamadık.Dudaklarımız onun adını unuttu,onsuz büyük bir boşluğa düştük"
Şimdi anlıyorum Peygamberim!Kar tanelerinin bile senin için niçin selavat getirdiğini.Şimdi anlıyorum işte,geceler boyu ibadetlerini,niye bizim için gözyaşı döktüğünü.Şimdi biliyorum niçin yarım hurmayla oruç açtığını.Peygamberim!Bugün aileler çocuklarına dua öğretirken seni anlatıyorlarsa ve melekler secdeye eğiliyorsa senin ve Allah için sen ahlakın ile evrene örneksin.Şimdi anlıyorum Peygamberim insanlığı öğretmek için çabalarını ,karanlık ruhları nasıl kevser şelalesinde yıkadığını..Belki seni görmenin erdemini yaşamadık,kızın Fatıma olmadık saçlarını okşadığın...
Ey gönüllerin sultanı efendim!Keşke bu devirde de yaşasaydın.Senin kokunu duyabilseydik.Sesini alabilseydik.Ellerini öpebilseydik.Belli mi olurdu Ramazan iftarını gönlümde ,hayalimde değil soframızda yapardın.Birlikte teravih kılardık seninle.Ah nazlı NEBİ!Ey alemlerin sultanı! Sıkıldık sensizlıkten.Haydi gel artık!Bak yıne gül mevsimi geldi.Sende gel!Gel de evime gül kokan terin sinsin.Gelde gönüllerimizi tatlı nefesinle okşa.Coştur gönüllerimizi,ulaştır bizi imanın zirvesine.Gelde gözlerimiz çehreni görmenin hazzını duydun. Ne olur artık gel EFENDİM. NE OLUR GEL!