- 1061 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KİTAP OKUMAK
GÜNÜMÜZDE YETERİ KADAR KİTAP OKUNMUYOR.
KISKANDIĞIMIZ JAPONLAR,AYDA YAKLAŞIK 2 KİTAP OKURKEN,BİZ DE İSE SENEDE 1 KİTAP OKUNUYOR.
KARDEŞİM BİRARA JAPONYAYA GİTMİŞTİ.(BUNDAN 10 SENE ÖNCE)DÖNÜNCE NELER NELER ANLATTI.DURAKTA BEKLERKEN,OTOBÜSTE GİDERKEN KİTAP OKUYANLAR...
OTELLERDE 1CM KALINLIĞINDA TAVANA MONTE EDİLMİŞ TV LER,;BANYOLARDA BUHAR OLMAYAN
AYNALAR(BUNU MERAK EDİP SORMUŞ,MEĞER AYNANIN ARKASINDA BUHARI ÖNLEYEN REZİSTANS VARMIŞ),TUVALETLERDE 5-6 DÜĞMELİ KLOZETLER(DÜĞMENIN BİRİ SADECE HAVA ÜFÜRÜYORMUŞ.DUYUNCA ÇOK ŞAŞIRDIK TABİ.)
AVRUPADA DA KİTAP OKUMA ORANI OLDUKÇA YÜKSEK.
BAZAN,ELİNDE ROMAN VEYE ÖYKÜ KİTABI OLAN GENÇLERİ GÖRÜYORUM.DİKKAT ETTİĞİMDE AYNI KİTABI 3-4 AY BOYUNCA ELİNDE TAŞIDIĞINI GÖRÜYORUM.BÖYLE KİTAP OKUMA OLMAZ,ANCAK YASAK SAVMA OLUR.
GÜNÜMÜZDE ,ESERLERİN ÖZETLERİNİ İNTERNETTE BULMAK ÇOK KOLAY.ANCAK,HİÇ BİRİ
ORJİNALİ KADAR GÜZEL OLAMAZ.
TV DE ÖSYM BAŞKANI:ÇOCUKLARIN PARAĞRAF SORULARINI KOLAYCA ÇÖZEBİLMELERİ İÇİN ÇOK KİTAP OKUMALARI GEREKTİĞİNİ SÖYLEMİŞTİ.
UŞAKLI HEMŞERİM,İSKENDER PALA,BİR SÖYLEŞİDE:BENİM YAZDIĞIM KİTAPLARI LİSEYE GİDEN OĞLUM BİLE OKUMUYOR.ONUN İÇİN GENÇLERİN SEVDİĞİ,BİLİM KURGU TARZINDA ESERLER YAZACAĞIM DEMİŞTİ.
KORSAN KİTAPLARIN DA SAYFALARININ EKSİK OLDUĞU,YAZARIN EMEĞİNİN ÇALINDIĞINI DA SÖYLEMEYE GEREK VAR MIDIR?
NİSAN AYI,KİTAP FUARLARININ DÜZENLENDİĞİ AYDIR.
FUARA GİDEREK,SANATÇILARLA TANIŞMAK,ESERLERİNİ İMZALATMAK,YENİ KİTAPLAR TEMİN ETMEK MÜKÜNDÜR.
ŞAİR SUNAY AKIN,BİR TV PROĞRAMINDA,HİKAYE VE ROMANLARA GÖRE,ŞİİR KİTAPLARININ AZ SATILDIĞINI BELİRTMEKTEDİR.,
SİTEDEKİ DOSTLARA ,KİTAP FUARLARINDA,ŞİİR KİTAPLARINA DA GEREKLİ İLGİYİ GÖSTERMELERİNİ ÖNERİRİM.
KİTAP DOLU GÜNLER SİZLERLE OLSUN..
YORUMLAR
Çok güzel dikkat çeken bir yazıydı kutlarım . Haklı olduğunuz yerler var ancak japonlarla kıyaslanmak istemem şahsım adıma konuşuyorum akşam kitap veya şiir gazete okumadan uykum gelmiyor ve beynim rahat uyuyabilıyorum 13 saat ayakta çalışmama rağmen molalarda 3 sayfada olsa okuyabilirim insanın içinden gelmeli galiba neyse dün kitapçının birine bir yazarımın kitabını sordum tanımadı bile ordan ayrılıp işime gittim kıtap okumak kadar güzel bır boşluk olamaz insanın hayatında saygılar
huseyintoy
Kitap okumak,şiir yazmak bazıları için ekmek ve su kadar ihtiyaçtır.Ozaman kişi sevdiğine kavuşunca mutlu olurmuş.
Ben de,sevinsem de üzülsem de dizelere,şiirlere kendimi bırakırım.
Yine bir yazarımız,yazmasam çıldıracaktım der.
Kitaplı,şiirli günler diliyorum.
Çok güzel ve faydalı bir yazıydı. Ben yirmi dört yıl memuriyet yaptım ve geçen sene emekli oldum. O kadar yoğun geçiyordu ki günlerim kütüphanemiz vardı oradan ödünç kitaplar alırdım. Ama sadece servis araçlarında gidip gelirken okurdum. Hatta kış akşamları servisin lambaları yanmadığı için kitabın üstüne iliştirilen küçük lambalardan almıştım. Emekli oldum olalı sürekli okuyorum. Hala da elimde devam eden bir romanım var. Okumak çok güzel bir şey. Fırsatlar istenirse yaratılabilir.
Tebrik ederim güzel paylaşımınız için. Saygılarımla..
huseyintoy
Toplumumuz okudukça daha da çok bilinçlenecek ve hakkını aramaya başlayacaktır.
Kitap severlere saygılar...teşekkürler..
Gerçekten başarılı bir yazı olmuş.Kitap okuma konusundaki diğer ülkelerle kıyasınıza sonuna kadar katılıyorum.Benim de bir arkadaşım her akşam yarım saat tv kapatıp eşi ve 2 çocuğu ile birlikte kitap okuma saati düzenlemişti.Çok verimli olduğunu söylüyordu . Bunu biz de denedik ama yürümedi..)) Yazınızı kutlarım...
huseyintoy
Kitap okuma arttıkça,herşeyde kalitenin de artacağı bir gerçektir.
Kitap severlere selam ve saygılar...