- 1216 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
EY AŞK NEREDESİN ?
Neredesin ey aşk ? Neredesin yeşil gözlerin, kalbimin, hayallerimin sahibi ?
En son ne zaman gördüm seni ; ne zaman konuştuk, sohbet ettik,dertleştik,yazıştık seninle ?
Kaçıyor musun benden yoksa, saklanıyor musun ? Peki, sensiz yapamayacağımı, gül yüzünü görmeden, sesini duymadan,seninle dertleşmeden yaşayamayacağımı bilmiyor musun ?
Kıydın mı yoksa bana ; kırdın mı kalemini ?
Peki, unutulmayı hak ettiğime gerçekten inanıyor musun ?
Neredesin ey aşk ; neredesin ey sevgili, neredesin yeşil gözlüm, gül yüzlüm ?
Hani yaşamamı istiyordun ! Aşksız, sevgisiz yaşanamayacağını da sen öğretmedin mi bana ?
Cevap ver ne olur ; ölmemi mi istersin, yaşamamı mı ?
Hayır, hayır naz yapmak istemiyorum. Sevmiyorsan artık, açık söyle.
Söz veriyorum ; ölmeyeceğim. Sensiz de yaşamayı deneyeceğim.
Otların sevgilisi mi var ? Ağaçlar kavuşmuş mu sevdiklerine ? Dağlar, nasıl da uzaklardan bakar özlediklerine ! Ama ölmezler değil mi yine de.
Ot gibi, ağaç gibi, dağ gibi yaşarım ben de. Sararırım belki de. Yapraklarımı döker, kururum ağaçlar gibi. Zirvelerime kar yağar yüce dağlar gibi.
Yine de severim seni. Uzaklardan anlayamazsın, başkaları da anlamaz belki seni halâ sevdiğimi. Ama ben yine sever ve düşünürüm seni.
Doğanın kuralları sanır herkes, belki de sen bile. Ot gibi sararmamın, yapraklarımı dökmemin, zirvelerimin buz tutmasının ve yamaçlarımdan denizlere dökülen yaşlarımın hepsini doğanın kuralı zannedersiniz.
Olmaz be sevgili. Açıyorum gözlerimi. Vaz geçtim saklambaç oynamaktan. Haydi çık saklandığın yerden. Sobelenmeye çoktan razıyım tarafından.
’Sobeee!’ diye haykır, tatlı dilinle. Gülümse bana gül yüzünle. Seyret şaşkın halimi, yeşil gözlerinle.
Oturalım, dallarında serçelerin ötüştüğü ağaçların altında. At kollarını omuzlarıma. Sarıl, sarıl, sımsıkı sarıl ne olur, ne olur bana !
’Seni seviyorum. Unutmadım, unutamam. Sadece biraz naz yaptım. Canım, canım, canım !’ de...
Ey aşk neredesin ? Haydi ama çık artık ortaya ! Çoktan açtım diyorum gözlerimi. Vaz geçtim diyorum saklambaç oynamaktan. Sobelenmeye razıyım diyorum..
Haydi ama.Haydi ! Çık ortaya sevgili.
Çok geç olmadan, çık ortaya....
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Fikret TEZAL bu... Gerçekleri anlatan makaleler yazarda aşk yazıları yazamaz mı?...
Yazarsa da böyle yazar işte....
Özel kalem... Güzel kalem... Öptüm saygıyla gözlerinden...
Fikret TEZEL
aşkın gözü kör.....kulağı sağırdır.....dost.....yine bir güzelliğin içindesin dost saygılar
Fikret TEZEL
Aşk,kimine kavun yedirir,kimine de kelek!...
Her sonuca katlanmak lazım.
Tebrikler...