- 1032 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAZMA İHTİYACI
BAZI İNSANLAR İÇİN YAZMAK BİR İHTİYAÇTIR.ÖYLEKİ YEMEK GİBİ,SU GİBİ İHTİYAÇ.SİTENIN KAPALI OLDUĞU BİR HAFTALIK SÜREDE BEN DE YAZAMAMANIN SIKINTISINI FAZLASI İLE HİSSETİM.
ÖYLEKİ,BİRŞEY YAPAMAMANINI VERDİĞİ ACİZİYET,İSTER İSTEMEZ ETRAFA KIZGINLIK,SİNİR OLARAK YANSIYOR.
BAZAN ARKADAŞLAR,YAZDIKLARIMI BİRKAÇ KEZ KONTROL ETMEMİ İSTİYORLAR.HAKLI OLABİLİRLER.ANCAK,YAZARKEN ÖNCEDEN BİR HAZIRLIĞIM OLMADIĞINI,O ANDA AKLIMA GELENLERİ YAZDIĞIMI BİLMİYORLAR.
ÖRNEĞİN,BU GÜN YAZDIĞIM,UNUTAMADIM, ŞİİRİ VE KONUSU BİLGİSAYARDA YAZMAYA BAŞLAYINCA AKLIMA GELDİ.
YAZAR CANAN TAN İLE PAYLAŞTIĞIM BİR OLAYI ANLATMAK İSTERİM:
İZMİRDE,SANAYİİDE BİR İŞİM VARDI.DÖNÜŞTE GİDERKEN AKLIMA BİRKAÇ DİZE GELDİ.O DİZELERİ MUTLAKA YAZMALIYDIM ÇÜNKÜ YAZMASSAM MUTLAKA UNUTURUM.O ANDA BİR PARÇA KAĞIT İÇİN NELER VERMEZDİM.NİHAYET ÇÖPLÜĞÜN YANINDAN GEÇERKEN YERDE BİR KOLİ PARÇASI BULDUM VE AKLIMDA OLANLARI HEMEN ONA YAZDIM.ONU SAKLARIM.TARİH:04 07 2007 SAAT 19 40 YOLLARDAYIM/SEN UZAKLARDA/BEN YOLLARDAYIM.........
SAİT FAİK ABASIYANIK,BİRARA YAZMA İŞİNDEN VAZGEÇER.ANCAK BELLİ BİR SÜRE SONRA DAYANAMAZ,SİGARA PAKETİNİN ÜZERİNEYAZMAYA BAŞLARKEN:YAZMASAM PATLAYACAKTIM DER.
GERÇEKTEN YAZMAK İHTİYAÇ.YAZABİLMEK İÇİN DE ÖNCELİKLE ÇOK OKUMAK GEREKİR.
YORUMLAR
Haklısınız. Bir kere yazmaya gör artık insanın yazgısı gibi oluyor. Sitemiz gerçekten bambaşka. Allah eksikliğini vermesin.Çok alıştık. Teşekkürler paylaşımınız için. Saygılar...
huseyintoy
Site kapalı iken,gerçekten,çok sıkılmıştım.Neyse site açıldı da rahatladık.
Şiir ve yazılarda görüşmek üzere,,,İzmirden selam ve sevgiler..