- 947 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TANIŞMA FASLI
BÖLÜM 1
TANIŞMA FASLI
sevgiliyi tersledik oturduk birde üstüne güzel bi muhabbet kurduk
kadın erkek ilişkileri hep böyle girdaplı bir yolmudur?
yada seçtiklerimizdemi bi gariplik var?
son söz : bizmi bir garip hal içine giriyoruz?
tanışma faslı o kadar ahenkli geçerki
herkes herşeyden hoşnuttur
nedense istenilmeyenler bir türlü söylenmez
çocuğun bir suçu yok aslında
onun giydiği ayakkabı modeli iyi değil, hay ben tüküreyim böyle ayakkabı üreten firmaya :)
onun giydiği gömlek çizgilerimi kırışık ne ? aaa yok canım muhakkak ütülenmiştirde, model böyledir buruşuk gibi :))
yaaa kırmızı gülde getirmiş bana ama sanki özentisiz gibi bu gülün dalı. a aaaa inanmıyorum yaa bir yaprağı kuruyor bile :)
ofise annesiyle tanışmaya gelenlermi dersiniz,
otelden hele birde aynı günlerde ayrıldıysanız hiç ilginiz yoksa bile birlikte lafları çıkarıp peşinizden koşanlarmı,
yok efendim yıllarca size hayranlık duyupta bir türlü açılamayanlarmı
arkadaşlarınızın sizin mutluluğunuzu görmeleri için ( kendileri çok mutluya sevgiililerinden evliliklerinden ) tanıştırdığı en yakın arkadaşlarımı dersiniz
ofis aşkı mesela,
çocukluk aşkları,
tatil aşkları
okul aşkları
o kadar çok ki bu seçenekler en güzeli de filmlerdeki çarpışarak düşürdükleri evrakları toplayanların aşkı bence :)
hoşlanılmayan durumlar kadar beğenilen ve sonu evliliğe giden ilişkilerimizde durumlar nasıl dersiniz?
tanıştın, tanıştırıldın tamam bir sorun yok
beğendinde çocuğu,
harika…
eee , sonraki görüşme ne zaman?
nasıl görceksin onu?
çelişkileriniz de olur muhakkak.
hani sen esmer severdin bu çocuk sarışın ?
hani klasik severdin bu entel neyin nesi?
hani yanımda olsun yakınımda derdin, bu çocuk 12 saat uzakta?
aşk mı bu, çekici başka bir güç mü ?
biz bayanlara göre saflığın derecesi bu bence
erkeklere görede kazanılmış zafer.
yanılıyormuyum!!!
bir kaç gün sonra yada günler sonra aradı, senin tanımadığın bir numara.
tut o numarayı aklında ve bir daha hiç çıkarma tamam mı.
nereye yazarsan yaz, odanın duvarlarına yaz her baktığında görmen için.
bilgisayarına as yada. zaten o numara çoktan kaydedildi telefona.
bu arada görüşüyorsunuz ya artık (sık sık görüşsenizde) ne diye kaydedersiniz ?
adıylamı? hayatım? sevgilim? aşkım? bebeğim? bitanem?
başka?
bunlar bazı testlerde ilişkinizin geleceğini belirleyen şıklar. aman gözünüzü seveyim dikkatli kaydedin. mazallah testin sonucu hüsrana uğrar falan.
:))))
yada meraklı bazı kişiler bakmak ister nemelazım.
ses tonunu iyi ayarla klas çıksın sesin. gür ve sıcak olsun seslenişin.
bir görüşme , ardından ikinci, üçüncü .... derken başladı işte.
bak hiç hayallerindeki gibi her dakikasını düşünemiyorsun dimi.
su gibi akıp gidiyor onun yanında zaman.
işte tamda düşünme zamanı. pembe rüyaların başangıcı...
kur artık pembe panjurlu evinin hayalini, kimse dur demiyor sana yol arkadaşın varken yanında:)
evlenmeden birlikte yaşanacak evde ol mesela, neler yaparsın sevdiğine,
aman iki tarafın ailelerinden uzak kurun hayalleri, şu kaynana olayı var ya kayınpederler uslu uslu otururken koltuğunda ah o kaynana ne kazanlar kaynatır.
:)))
devamı en kısa zamanda
emre karabaş
sevgiler :)
03.11.2009
03:00
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.