- 1305 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gerçek Sevda Nedir
sevda diye dillerde tükenen tükrük,sevda diye aglayan gözler,
kaybolan ümitler.
sevda diye titreyen bedenler,
sızlayan kalpler.
sevda diye sabahlayan insanlar
kaybolan yarınlar.
sevda nedir ? bilirmisiniz
yaradana sığınmak
onunla bir bütün olmak
sevdiğinle kucaklaşmak
yaradanın olmak
nedir?
geçmişinle yüzleşmek
gelecegini kurmak
gelecekte ki ahiretle
buluşacagın günü bilmek
onun rızası için
insanları sevmek
onun rızası için
ona sığınmak ,
gercek sevdaya emek verin ki bi seye yarasın . öyle yalanın yanlışın ardında ömrümüzü çürüttük de ne oldu ki sanki.Hepimiz sevdiğimiz ile buluşacagız ,sevdiklerimizle mutlu olacagız.Bu mutluluk gecici olmaması için ilahi sevdayı bırakmamak lazım. Zaten yaradanaı sevmek demek insanları sevmek demek.İnsanlara zarar vermemek demek .Biri vardır ki hiç sevmezsiniz bir gün öyle bir şey olur ki onun bütün imkanları elinizde olur.isteseniz bir kaşık suda boğarsınız.Eger ki allah inancın olmasa,ahiret inancın olmasa kim tutar seni onu bir kaşık suda boğar gecersin.Allah inancın varsa ahirette hesaplaşmaktan korkarsın ,kul hakkından korkarsın ve ona kötülük edemezsin.
Gelin bu degişen toplumu eleştiriken bir önemli noktayı kaçırmayalım.Bu çocuklar ,bu nesil hepimizin evladı .O zaman sen evladına iyi bir anne baba ol ki diğer anne ve babalarda aynı şekilde evlatlarına iyi birer veli olsunlar. Güzel bir nesil yetişsin .İşte bu noktada çocuklarımıza Allah ın varlığını ve emirlerini , beraberindeki mükafaatlarını anlatalım ,öğretelim ki iyi bir nesil yetiştirelim.
Gerçek sevdayı ögretelim
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.