İYİ DEĞİLİM BEN
Birisini en fazala ne kadar sevebilirsiniz?Doğru söylediklerine ihtimal verseniz de,kimseleri takmadan sessizliği bozmayacak kadar mı?Senelerdir büyütüğünüz kimselere dokundurmadığınız gururunuzu hediye edebilecek kadar mı?Ne olursa olsun,hala belki diyebilecek kadar mı?Sabahlara kadar yaşlar eşliğinde dualar edecek kadar mı?Üstelik aynı anda ne yaptığını bilmeseniz bile...Herşeyin mantıklı bir açıklaamsı var diebilecek kadar mı?Sadece aylar önce gördüğünüz bakışlardaki gerçekliğe "yalan değildi"diyebilecek kadar...Kendinizi zaman zaman acımasızca kandıracak kadar...Gözlerinize baktıkça ,gözlerini hatırlayacak kadar...Sırf bu yüzden aynalarla aranızı açacak kadar...Zamanında aptalca olduğunu düşündüğünüz her haltı yiyecek kadar...Bütün aptallık sınırlarını zorlayacak kadar...Kendinize bile olmasığınız ölçüde anlayışlı olacak kadar,-aksini düşünmesini engelleyemeseniz bile-kendinizle kanlı bıçaklı olacak kadar...
Peki,neye yarayacak bu,ne geçecek elinize sanıyorsunuz?Kıymetlimi olacaksınız.
Sevginin gücüymüş,güldürmeyin beni.O güç yoruldu sanırım artık eskidi,ya da Leyla ile Mecnun zamanında bizim payımızı da kullandı.Masumiyet,o güç sadece alkışlara yetiyor artık malesef."Ey cemaati müslimin! bakın işte budur olması gereken" deniliyor aferin sanaaaa....
Sonra...Sonrası , ziyaretin kısası makbuldüre imandan ,artık bana müsade kıpırdanmaları...Tebrikler bittikten sonra kıyın kıyın uzaklaşma müsamereleri..."Okadar iyisin ki,ben sana layık değilim"dramaları...Hiç birşey söylemeye gerek duymadan korkar adım kaçma yüreksizlikleri...Senin için,seni üzmemek için,seni düşündüğüm için,hatta hatta seni sevdiğim için,...vs...vs...vs...
Kınanmayı tercih etmek üzereyim.Beni takdir etmeyin.Hem öyle sandığınız gibi iyi falan değilim.Kendimi düşünecek kadar da aklım mevcut çok şükür.Siz zahmet buyurmayın benim yerime rice ederim!
Yüreğimden vazgeçmek üzereyim.İnanın bütün suçlar benim.Artık mutlu olmak için yeterlimiyim?Herşeyi ben mahvettim.Ben yıktım.En güzel yerinde hep ben indirdim şartelleri ve kaçıp gittim.Bütün sınırları zorladım.Zillere basıp kaçan da bendim,camlarınızı taşlayan da.Eeee artık bende hazırım ,değişimimi tamamladım sanırım.
Alkışlarınızı da alın ve beni rahat bırakın. Şimdi!!!