HAMD Olsun MÜSLÜMAN TÜRK Yaratmis YARADAN
Türk’cü,Dinci,Milliyetci,Cumhuriyetci,Atatürkcü,Ulusalcı toplamında siyasetci;
ci ,cı ,cu değiliz biz siyasetci hiç değiliz partiler üstüdür sevdamız bizim…
Kavram kargaşalarına meydan vermeyecek kadar büyüktür,Çok şükür değiliz bazıları gibi sıradan,demedik bana dokunmayan yılan bin yaşasın , kabul etmedik boynumuza tasma takmak isteyenleri ,dedikki mazluma dost zalime düşman,kula kul değil Allaha kul oluruz…
Dedik ki ;
HAMD Olsun MÜSLÜMAN TÜRK Yaratmis YARADAN Ondandır olumsuluklar karşısında rahatsız olmamız...
cilerin cuların cülerin olmadığı yerde BİZ varız…
Bizim kavgamız kuru bir iktidar kavgası değil...
En haklı en meşru kavga,doğduğumuz gün bu kavganın içinde bulmuşuz kendimizi dolayısı ile bu meşru kavganın sonucunda günümüz dünyasında Cenabı Allah bizlere problemleri çözecek makamları nasip eylesin inşallah…
Bu gün memleketimizin en önemli sorunları ne yumurtamı melemenmi..?
Ekonomi,işsizlik desen sanki güllük gülüstanlık açmı var açıkta olanmı var her şey çok güzel işsiz öğrencimi var tüm üniversite mezunlarıda kps duvarını aşmalarına rağmen ne güzel bir sistemle atanıyolar değimli burdada sorun yok yani …
sistem güzel işliyo ülke güllük gülüstanlık her şey çok güzel oh ne ala…
işte sorun burada etkiye tepkisiz bir toplum sessiz bir toplum nereye kadar ama…
bölünme tehlikesi ile karşı karşıyayız bunu düşünecek hal kalmadı insanlarda millet paranoyak oldu üniversite öğrencileri coplanıyor, Türk’üm diyen Türkçe yayın yapanlar aranıyor ve hatta özel harekat polis tarafından sanki bir terörist aranıyormuşcasına aramalara göz altlarına maruz bırakılıyor bu vatana kast edenlerde gerek sanalda gerekse reelde cirit atıyor ve tüm bunlara zemin hazırlayanda siyasi bir parti olmaktan uzak bir proje olan akp dir…
Bu gün değilde ne zaman uyanacağız…
Yeter artık hap niyetine yutturulan bilgilerle sloganvari söylemlerle lazfazanlık yapıldığı
yaşadığımız bu günler ihanetin aleni sergilendiği ve Müslüman Türk’e zulm edildiği günlerdir ve maalesef sözkonusu olan Türk ve Müslüman olunca tüm dünya sus pus ne demokrasi işliyor ne insan hakları…
dolayısı ile tarihin kırılma noktası dediğimiz bu sürecde Türk İslam sancağının taşıyıcıları olarak;
bu günler Türkün dirilişi uyanışı olmalı…
yeni şeyler söylemek lazım yeni şeyler söylemek içinde şuur lazım yürek lazım…
BİRİLERİ MAKAM KOLTUĞUNDA OTURUR AHKAM KESERKEN BİRİLERİ KELLE KOLTUKTA SIRANIN KENDİNE GELMESİNİ BEKLİYOR...
BİRİLERİ MAKAM KOLTUKLARINDA ÇAYINI YUDUMLARKEN BİRİLERİ SINIR BOYLARINDA CAN VERİYOR...
BİRİLERİ MAKAM KOLTUKLARINDA GELENE AĞAM GİDENE PAŞAM DERKEN BİRİLERİ BİR KARIŞ TOPRAK İÇİN VATAN SAĞOLSUN DİYOR...
BİRİLERİ PARAYI VEREN DÜDÜĞÜ ÇALAR DİYEREK KENDİ CEBİNİ DOLDURURKEN BİRİLERİDE ÜŞÜYOR...
BİRİLERİ ARSIZ ARSIZ SIRITIR MİDESİNE NEREDEN GELDİĞİ BELLİ OLMAYAN LOKMAYI NASIL ÇOĞALTIRIMIN HEABINI YAPARKEN BİRİLERİDE ONURLU BİR YAŞAM KAVGASI VERİYOR…
SİZCEDE YENİ ŞEYLER SÖYLEMENİN VE HATTA HAREKETE GEÇMENİN ZAMANI DEĞİLMİDİR... GARİBSEDİĞİMİZ BİR ÇOK ŞEYE ALIŞTIRILIYORUZ MALESEF GELEN ŞEHİT HABERLERİ BİLE MEDYADA EN FAZLA BEŞ DAKİKA YER ALMAKTA DAHA ÇOK TAYYİP ŞUNU DEDİ KILIÇDAROĞLU BUNU DEDİ İLE ZAMAN GEÇMEKTE VE ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİMLEREDE 6-7 AY GİBİ BİR SÜRE KALDI...DOLAYISI İLE ŞUURUNU KAYBETMEMİŞ İNSANLARDA DÜNDE BU GÜNDE BANA DEĞMEYEN YILAN, BİN YAŞASIN VE NEME LAZIM, BANANE GİBİ DÜŞÜNCELER HAKİM OLMADI
İŞTE BU KALBİ VE GÖZÜ KAPANMAMIŞ KULAĞI SAĞIRLAŞMAMIŞ İNSANLARLA BİRLİKTE YENİDEN UYANIŞA GEÇİLMESİ GEREKMEKTE... GEÇİLECEKTİRDE HA OLMADIMI O VAKİT EN İYİ YAPTIĞIMIZ ŞEYİ YAPARIZ SAVAŞIRIZ DAHA NE KÜRŞATLAR VAR GEREKİRSE ERGENEKONDAN YENİDEN DOĞRAIZ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.