Bir Facebook'um Bile Yok
Resim çizmekten hiç anlamam da iyi fotoğraftan anlarım.
Bugün bir haber fotoğrafı gördüm. Tek kelimeyle bayıldım.
ABD’nde yaşayan bir çift çocukları olmadığı için tedavi görmüş ve geçtiğimiz Haziran’da çiftin altızları olmuş.
Altı çocuğun bakımı çifte ağır gelmiş ve çift bebeklerin bakımı için yerel yöneticilerden ve kurumlardan yardım talep etmiş ama reddedilmiş.
Bunun üzerine çift bulundukları duruma dikkat çekebilmek için çektirdikleri özel pozu Faceebook’a koymuş ve bir anda herkesin sevgilisi olmuşlar. Şimdi çifte yardım yağıyormuş. Sadece fotoğraf karesi 250 bin dolar getirmiş.
Facebook’un marifeti bununla da bitmiyor.
’Mısırlı bir baba çocuğuna sosyal paylaşım sitesi “Facebook” adını koydu. Mısırlı, kızına verdiği isimle eski Devlet Başkanı Hüsnü Mübarek’in devrilmesinde Facebook’un oynadığı önemli rolü vurgulamak istiyor.’ (Kaynak: Milliyet)
İlginç bir düşünce tarzı ve oldukça dikkat çekici. Bundan böyle Faceebook isminde çocuklar ortada top koşturursa bebekleriyle oynarsa şaşırmamak lazım.
O değil de;
Bir Facebook’um bile yok anlıyor musun...
:) İyi bayramlar.
Yaaaa ama bakar mısınız şu fotoğrafın güzelliğineee...
YORUMLAR
O değil de,, facebook ile meşhur olanların sayısı hızla çoğaldı,, kimisi şarkılarıyla, kimisi dekolteleriyle, kimisi de benim gibi şiirleriyle meşhur oluyor..İsmail Y.K. ( yeni karamürsel aklıma geliyor bu adamın ismini duyunca) Şarkısının ismi FACEBOOK..
(haber kaynağı : vecdi murat soydan)
alıntı değil, ben yazdım,,,
O değil de,, bir rekor kıracağım bu gidişle,, yazılara yorum yazma rekoru,,,
Guines'e olması bile, FACEBOOK' a kesin girerim :))))))
Esma KAHRAMAN
:)))) Ama böle devam edersen bilemem tabi.
Yaşanmamış Aşkların Şairi
Esma KAHRAMAN
Facebookda herseyin bir abarti icinde oldugunu düsünüyorum ve gicik kapiyorum kisacasi.
Ellerinden gelse insanlar komple yatak odalarini facebook a tasiyacaklar enteresan birsey.
Bir facebook´um vardi onuda iptal ettim anliyor musun...
Sevgilerimle
hicbitmez tarafından 2/27/2011 4:48:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
:) Büyük konuşmak istemiyorum ama şu ana kadar faceye ihtiyacım olmadı. Bundan sonra da olacağını zannetmem. Haberleşmek adına MSN yetiyo.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Gelişen teknoloji ile birlikte hayatımıza ne çok yenilik girdi değil mi? Eski ve yeninin harmanıyız. Ayak uydurduklarımız olduğu gibi, ayağımıza dolaşanlar ve ayak bağı olanlar da var. Ama yine de herkonuda olduğu gibi internette de tedbirli olmakta fayda var. Geçen benim facebook şifremi kırmışlar. Eşim fark etti. Haritan ili bile belliydi. Artık daha zor şifreler kullanıyorum.
Teşekkürler güzel paylaşımınız için. Sevgilerimle...
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
esma hanım..
sizin yazılarınızı beğenerek okuyorum..
naçizane bir değerlendirmem olacak..
siz gazete köşe yazarı olmalısınız..
bu güzel yazılarınız...
bazen,
güldüren...
bazen,
iğneleyen...
bazenç
düşündüren... yazılar...
acayip yakışıyor...
gazete köşe yazarlığı size...
inanın bu anlamda pek çok..
sizi okumaktan keyif alan okuyucuya sahip olursunuz..
ve böylece daha çok kitlelere ulaşırsınız..
sevgilerimle..
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.