- 590 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fena İşler
bunca simge, işaret, iz, şifre, çağrı, deşifre, reklam, yazı, resim sonrası sanırsınız harıl harıl millet keyfinde. bir aşmışlık, olağanlaşmışlık, sıradan bir nirvena ayyuklarda. herkes en derin, en becerikli, en künhüne ermişinde yaşamının.
heyhat ne gezer
doğa bangır bangır boğazını yırtasıya ’özünüze dönün’lere sûrunu üfürürken; doğanın defolu çocuğu insan, yarattığı kültürün pençesinden kurtulmak için poposunu yırtsa nafile kalmalarda...
çünkü kültür avuçlamış beynini ve beyninin kudretinde ne varsa herşeyi.
sıkı ve tatmin olunası bir yaşam nafile.
o onun bu şunun keyfinceliğinin izdüşüm olduğu yaşamında ancak ara ara biraz orası biraz burası ile olmasını istediğine yandan bir nazar kaçamak seyirlerde, kusma hali veya. uzanamayacağını sandığı ciğeri camdan yalama sendromu.
çok basit bir imkanı imkansızlık hali ile iç etme.
ya kültürü kavrarsın belinden alırsın altına; ya da kültür kavrar seni savurur yığın yığın doğup geberenlerin arasına.
işin koyan tarafı
hayvanat da yığın yığın, evet; lakin insan yığıldığı yerden doğrulma becerili bir varlık. böylece lezzet unsuru onda binbir renk ve onun becerisini becermesi; işte bu fena...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.