aşk benim değil
’gidecek yerim olsaydı giderdim.kapını aç ne olur kapını çalan benim’
Sevdim mi bu cümleyi bana gözleri yaşlarla bağıran küçük adamı? bilmediklerim boğazımda düğüm oldu artık .Bir gün nefessiz kalıcağımı biliyorum. gittiği yere kadar giderim ...
sokaklar gibi olmayı seviyorum. istediğim zaman insanları kabul ediyorum .istemediğim zamansa, sokakların gecelerı masumlugunun bozuldugu gibi kalbim.
’bir gül herşey demek ’herkes bunu yazdı sayfalarca,upuzun duvarlara,rüyalara...
ama ben neden sevmedim alırken bir demet gülü.neden kalbim istemedi ki?bir melek bana aşık olmuş, bense ruhuma azrail olmuşum.kıyafetlerimi değiştirip durmuşum upuzun aynalrda hep. gizlenmiş taşlara takılmaktan yoruldum da ondan mı aşktan korkum ;ya da bu aşk değil miydi?yardımcı olmuyor geçmişim ,gördüklerim.bilmiyorum evet bilmiyorum daha aşkı. herkes aşk için ölümü göze alırken ben aşkı öldürmeyi seçmişim.suçlu benim ama bilmediklerimi söyleyemiyorum ifade veremem sana.sormadı da neden diye ?alışmışlıkltaki ruhum bunu da bir alışkanlık sandı işte. yorgun bedenimi yaslıcak bir omuz yok .derdimi kusacağım da yok ;sayfalardan başka.uzağım ,çok uzaktaa .bembeyaz sonsuzlukta ne yöne giderim ki ben? her zorda annemin elini tuttum. şimdi o da yanımda değil. aşkta o da yorgun ama sevdiği için .gerceği belkide yalan sanıyorum . hep korkum sonlardan olduğu için yanlışlara yasağım.yine beklemelerdeyim duraklarda. aşk bir damla su sızdır gönlüme de uyansın ondokuz yıllık uykusundan .bekledim ,beklerimde .duymak için, görmek için ,hissetmek için ....istersen son uykuya dalışımda gel kapıma aşk,bir kere olsun elimi tutuverde donsun bedenim.yıllarca yazılan aşkla , duygularla boğuşsun ruhum.
yalanda olsan bana rol yap yine gel. ben hayallerimde boyarım seni..
yine yoksun işte..elvedalara sarılı ellerimin dökülen sayfalarını takip et yine de bul beni.
YORUMLAR
Yazının ağırlığı çekmiş herkesi kendine,korkutmuş da biraz..Her kelime birer inci her cümle ayrı bir hüzün..Ve her kelime kalbinizden kopup gelen bir tufan.. Beni bana o kadar güzel anlatmışsınız ki etkilenmemek elde değil..,
yüreğinize sağlık...
serdarstore tarafından 11/14/2007 11:58:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
serdarstore tarafından 11/14/2007 11:58:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
"yine beklemelerdeyim duraklarda. aşk bir damla su sızdır gönlüme de uyansın ondokuz yıllık uykusundan .bekledim ,beklerimde .duymak için, görmek için ,hissetmek için ....istersen son uykuya dalışımda gel kapıma aşk,bir kere olsun elimi tutuverde donsun bedenim.yıllarca yazılan aşkla , duygularla boğuşsun ruhum.
yalanda olsan bana rol yap yine gel. ben hayallerimde boyarım seni.."
yine yoksun işte..elvedalara sarılı ellerimin dökülen sayfalarını takip et yine de bul beni."
"Ah bu özlem duygusu ile sarmaş dolaş vazgeçmezlik "
YÜREĞİNİZE SAĞLIK...