- 1778 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
LİMON ve KANSER
dikkat:
SANIRIM NARENCİYE ÜRETİCİLERİNİN REKLAMI BU DA.
NEYE İNANACAĞIMIZI ŞAŞIRDIK DOSTLAR. -y.ö-
Limon, kanser hücrelerini öldüren mucizevi bir mahsul. Kemoterapiden 10,000 kat daha güçlü!!!
NEDEN BİZ BUNLARI BİLMİYORUZ?
Çünkü bazı laboratuarlarda üretilen sentetik ilaçlarla birileri çok büyük kârlar elde ediyor. Şimdi bir arkadaşına bu maili yollayarak limon suyunun kanseri önleyici faydalarını bilmesini sağlayabilirsin.
Limonun tadı güzel ve kemoterapinin korkunç yan etkilerine sebep olmuyor. Multimilyonerlerin sahip olduğu büyük şirketlerin kârlarına zeval gelmesin diye bu sır saklanırken daha kaç kişi ölecek?
Bildiğiniz gibi limon ağacı, limon ve lim (yeşil limon) gibi çeşitleriyle bilinir. Bu meyveyi farklı şekillerde yiyebilirsiniz:
Posasını yiyebilir, suyunu sıkabilir, içecekler hazırlayabilir, şerbetler ve tatlılar yapabilirsiniz.
Bir çok erdemleriyle tanınır, ama en ilginç olanı tümör ve kistler üzerine olanıdır. Bu bitki her tür kanser tipine karşı kanıtlanmış bir çaredir. Bazıları kanserin her türlü varyasyonuna karşı yararlı olduğunu söylüyor.
Bakteri enfeksiyonları ve mantarlara karşı anti mikrobal spektrum olduğu, kurt ve parazitlere karşı etkili olduğu kabul ediliyor.
Yüksek tansiyonu dengeliyor. Bunlar dışında stresle savaşan, sinir bozukluklarına iyi gelen antidepresan etkisi var.
Bu bilginin alındığı kaynak gerçekten büyüleyici:
Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden birinden öğrenildiğine göre;
1970’ten beri 20’den fazla farklı laboratuar test etti ve sonuç olarak limon ekstresinin 12 kanser tipinde kötü huylu hücreleri yok ettiği ortaya çıktı! Bu kanserler içinde kolon, göğüs, prostat, akciğer ve pankreas kanserleri de var.
Kanser hücrelerinin büyümesini yavaşlatmada limon ağacı bileşenlerinin
Adriamycin adlı bütün dünyada genellikle kemoterapide kullanılan ilaçtan 10,000 kat daha iyi olduğu gösterildi.
Daha da hayret verici olan; limon ekstreleri ile yapılan bu terapi sadece kötü huylu kanser hücrelerini yok ediyor ve sağlıklı hücrelere hiçbir etkisi bulunmuyor.
-BİR DR.-
NEYE İNANACAĞIMIZI ŞAŞIRDIK.-Y.Ö-
YORUMLAR
Eve portakal, mandalina alır gibi kilolarla limon alırım.Hem salatayı limonlu severiz, hem de uzun süren kansızlıktan sonra yıllar önce doktorum :
-Ya çay içmeyeceksin, ya da birkaç damla limon damlat, tavsiyesinde bulunmuştu.Senelerdir çayı şekersiz, normal deminde ve üç beş damla taze limon kullanarak içerim.Çok şükür kansızlığım da normal seviyede.
Limonun sizin de anlattığınız gibi çok çeşitli faydaları var.
Size de hayırlı ve acil şifalar diliyorum, faydalı bilgiler içeren yazınıza da teşekkürler.
Yükselenyıldız
Biraz süreli bir tertip arkadaşım.
Ben de kullanmaya hazırlanıyorum.
Hasta olmasak bile bize hiç yararı olmayan hatta içinde kullanılan şekerden dolayı zararı olan kolalı, asitli asitsiz boyalı içecekler yerine günlük C vitamini ihtiyacımız için sofralarımızda su harici içecek istiyorsak ev yapımı limonata yapmamız gerekiyor ve de portakal suyu. Salata her gün yapmasakta salatalarda limonu bol bol kullanmalıyız. Bilgilendirici güzel yazınız için çok teşekkürler
Güne secilir dilerim
Saygılar
Limonu salatada bile yiyemeyen bendenizin bu yazıyı okuduktan sonra limona damla damla alışmam gerekecek galiba. Sağlıklı olduğunu biliyordum ama bu kadar değil. Teşekkürler paylaşımınız için. Saygılarımla..
Yükselenyıldız
Allah korusun.
Çok ilginç, demek limon bu denli faydalı? Etrafımda ihtiyacı olanlarla paylaşacağım. Daha çok bilgilenmek isteyenler için yazdığınız mail adresini vermemde bir sakınca yok sanırım?
Teşekkür ediyorum Yüksel Bey. Saygılar.
Yükselenyıldız
Çaresizlik içerisinde kalan bizleri doktor, hastane ve fırsatçı kemirgenler kobay ya da kurban olarak kullanıyorlar.