ORTADOĞUDA DOMİNO PİZZALAR DÖNEMİ VE TÜRKİYE
SOV TVde Ali Kırca YaseminDevrimlerini sıralıyor.
Tunus’’la başlayan halk devrimi,Mısır,Libya ile devam ediyor.
Sırada K.Irak,Yemen hatta İran bile var.
Ya Türkiye?Kimsenin işine gelmediği için söylemek istemiyor.
Adı lazım değil bir kadın siyasi bilimci Türkiye’’ninde sırada olduğunu söylüyor.
Peki bu devrimler kendiliğinden mi oluyor?
Libya lideri Kaddafi’’nin oğlu;Libya’’yı İtalya ve Türkiye’’ye kaptırmak istemeyiz derken neyi kastediyor?
Abdullah Gül hemen yabıtlıyor;Türkiye’’nin Libya üzerinde casusluk faaaliyetleri yokderken sanırım baklayı ağzından çıkarmış oldu.
Dikkat ederseniz gerek Tayyip Erdoğan gerekse,Gül habire ortadoğuyu Konya altı saat gel-git yaptılar.
Gerçi ardan kendi şirketlerine iş bağlantıları da çıkmıyor değil.Gül bir kez Kondo’’ya gittiğinde 15 yaşındaki oğluna soğuk hava depolama işini alıp ilerki yaşantısını garanti altına koymuş oluyordu.Ben basının yalancısıyım.
Şimdi dönelim asılDomino konumuza;
Eğer ki bu harekette Türkiye yer alacaksa ki bu hareketin arkasında ABD Emperyalizmi ve destekçileri var.Zaten Güneydoğu bölünmeye hazır ve nazır vaziyettedir.Anlıyacağınız bende eski bir siyasetçi kimliğimle şunu arzedeyim;Ortadoğu Haritası, ABD tarafından yeniden çiziliyor.
nedense Ortadoğu’’yu karıştıran ABD ve Avrupa Birliği ülkelerinde hayat süt liman.
Demek ki onların vatandaşları 1.Sınıf vatandaş.Peki Ortadoğu halkı bir olup onları neden kışkırtamıyorlar?Casusluk faaliyetlerinde neden bulunamıyorlar?Biribirlerine düşüp gırtlaklarına sarılmaktan akıllarına gelmiyor.Aptallar da ondan.
ABD Ortadoğu için Gemicikler sahibi Sayın Tayyip Erdoğan’’ı görevlendirmiş Obama tarafından.Tayyip Erdoğan emeklilerin,emekçilerin anasını iyice belledi ya ABD’’den tam puan almış durumda.Türkiye’’de artık öocuklarımızın emekli olması hayalken bir darbe de Torba Yasadan çıktı.Kıdem Tazminatları kalkacak.E Sonra?sayın Recep Tayyip Ortadoğu Eş başkanı olacak ve Emperyalistlerle işbirliği içersinde olup diktatör krallıklar kalkıp yerine çok uluslu şirketlerin yer aldığı Ortadoğu olacak.Sevsinler sizi.Hani Halk Devrimi?
ABD’’nin ve kışkırtıcılarının olduğu hangi ülkede halk devrimi görülmüş ki?
En basiti 12 Elül Faşizmi giderek artan sendikal hakların tırpanlanmasına yönelik faşist bir darbedir ve arkasında ABD’’nin olduğunu dünkü çocuklar bile söylemektedir.
Son söz Özgürlükçü ve Emekten yana Halk Devrimlerine evet ama ABD emperyalizmine çığırtkanlık yapan darbelere hayır.
Haydi Haymatlos Sahnesine!
Yazı Sahibi
Metin İmer
Metin İmer
Yazı Sayısı 19 Yazısı var.
Aldığı Yorum 27 Yorum Almış
Bilgiler
Eklenme Tarihi 21 Şubat 2011 tarihinde eklendi.
Okunma Sayısı 7 kez okundu.
Beğeni Düzeyi
Begeni Sayısı 0 kişi yazıyı beğenmiş.
Eleştiri Sayısı 0 kişi yazıyı eleştirmiş.
Siz de katılın...
Yazıyı Beğendim.
Yazıyı Beğenmemiş.
Paylaşım
Facebook da Paylaş Facebook’ da Paylaş
Yazıyı Profilinizde Paylaşır.
İşlemler
Yazdır Yazının Çıktısını Al
Yazıya Müzik Ekle
Yazıya Video Ekle
Dışarıdan Video Ekle
Yazıya Resim Ekle
Yazıyı Düzenle
Yazıyı Sil
YORUMLAR
12 eylül....27 mayıs....28 şubat....E-muhtıra....darbeler...krizler...koalisyonlar...çeteler....tüm bunların arkasında kim var peki..ve şimdi çeteleri savunan ve avukatlığını yapanlar hangi gücün çakallığına soyunmuşlar....
Türkiye artık bir dünya devleti ve başrolde bir aktör...bunu Afrikalı kabileler bile bilmiyor....ee sen bilmemiş, anlamamış numarası yapsan ne olacak...