- 873 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Dünya nasıl düzelir?...
Baba bu gün tatil günündeydi...çocuğuna verdiği sinema sözünü unutmuştu..çocuk babasına geldi.-baba hani bu gün sinemaya gidecektin..?
Baba koltuğundan kalkmak istemiyordu aslında ,ama söz vermişti çocuğuna...git dedi mutfağa bir bardak su getir ,sonra sana bir soru soracağım onu bilirsen tamam dedi..
çocuk:-tamam olur babacığım...dedi...
sonra geldi babasının yanına
babası okuduğu gazetenin promosyon sayfasındaki dünya haritasını yıtmış çok parçalara ayırmıştı..ve içinden bunu kimse birleştiremez diye düşünüyordu...
çocuk:- baba sorunu sorarmısın dedi...
baba:-bak oğlum şu dünyayı düzelt söz seni sinemaya götüreceğim dedi.
çocuk:- tamam baba .dedi..
sonra adam keyifleniyordu bu gün bunu kimse başaramaz diye...
bir süre sonra çocuk çıka geldi
ve adam şaşırmıştı...
Adam:-ne çabuk geldin?
nasıl düzelttin?..
çocukşöyle cevap verdi.:- baba görmedinmi gazatenin arkasında insan resmi var
baba:-e ne olmuş yani...
çocuk:-baba ben önce insanları düzelttim ,sonra dünya kendiliğinden düzeldi zaten..
demiş..............saygılarımla...m.ali...ünsal..
YORUMLAR
Sen iyi isen herkes iyii her bulundugun yeri yasanilir kilarsin
hersey insanin kendisinde basliyor.
Güzel bir paylasimdi.
Yüregine saglik degerli dost
Sonsuz saygimla
mehmet ali unsal
mehmet ali unsal
Kısa ve net cevap... İnsanlar düzelse dünya düzelecek zaten... Baba da:)))
Ders veren paylaşımlarınız için teşekkürler...
Saygımla...
mehmet ali unsal
(benim adım hıdır elimmden gelen budur...fazlası yok.....olmazki zaten..).
güzel yorumunuza çok teşekkür ederim...saygılarımla..
mehmet ali unsal
benim adım hıdır elimmden gelen budur...fazlası yok.....olmazki zaten...
mehmet ali unsal
benim adım hıdır elimmden gelen budur...fazlası yok.....olmazki zaten...
Çocuktan al haberi diye boşuna dememişler. Ama gerçekten çok mantıklı önce insanlar düzelecek dünya kendiliğinden düzelir o zaman. Paylaşımınız çok anlamlıydı. Tebrik ederim. Selamlar.
mehmet ali unsal
insanlar ve insanlık için elimizden geleni yapmaya çelışıyoruz...tekrar teşekkürlerr..