- 859 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşasın Edebiyat Defteri Geri Geldi!
Bir ayı aşkın bir süredir eskiyen köprülerimin değiştirilmesi, diğer dişlerin tedavisi için diş hekimliği hastaneleri arasında, tabiri caizse mekik dokuyorum. İstanbul trafiği malum,
hastanede işiniz çabuk da bitse, gidip dönmek en az iki üç saatinizi alıyor.
Eve gelince hem biraz dinleneyim, hem de arkadaşlarımın yeni eklenen yazı ve şiirlerine bir
göz atayım diyorum, hooop yapılandırma çalışmaları yazısıyla baş başa….
Ne yalan söyleyeyim korkmaya başlamıştım, ya bu çalışmalar daha da uzarsa? Hiçbir başka sitede buradaki arkadaşlıklar, dostluklar yok gibi geliyor bana.
Yazı sayfasına göz attığımda değerli Toynak ve Tacettin komutanımın tatlı çekişmelerini, kıymetli arkadaşlarımın yazı ve şiirlerini okumadan, canım iş bile yapmak istemiyor.
Meğer biz ne kadar çok alışmışız bu deftere, bu kalem arkadaşlarımıza!
Dün korka korka açtım defteri bir iki yazıya göz attım, işim olduğu için çıkmak zorundaydım.
Bugün hastane dönüşü, bir de baktım ki bizim site yerli yerinde, çocukça bir sevinç sardı beni
Yaşasın galiba çalışmalar sonlandı!
Artık vaktimiz olduğunda, bu güzel site yerli yerinde, yeni paylaşımlarımız için bizi bekliyor.
Allah’ım sana çok şükür, yine değerli arkadaşlarımın birbirinden güzel yazı ve şiirlerini elimden geldiğince takip edebileceğim.
Sevgili Ansızın(Habip Dağ)’a, diğer birbirinden kıymetli yönetici ve arkadaşlarımıza, emeği geçen herkese, binlerce teşekkür, sitemizi bize geri kazandırdıkları için.
İyi ki varsınız, sizi seviyoruz, saygılarımla.
YORUMLAR
Gecmis olsun öncelikle.
Evet bu sitenin baska bir güzelligi var hicbir site ile kiyaslanmyacak kadar.
Bu güzellige sebep en cok da bunca güzel insanin bir arada olabilmesi bir paylasim icinde olabilmesi.
Bizlere bu imkani verenlere binlerce tesekkür etsek azdir.
Yüreginize saglik sevgili Handan
Sonsuz sevgimle
handan akbaş
Geçmiş olsun sevgili arkadaşım. Aynı dertle ben de savaşıyorum. Ne kadar zormuş diş yaptırmak. Güzel bir paylaşımdı. Katılıyorum valla düşüncelerinize. Sevgi ve saygılarımla
handan akbaş
İnşallah bitince kullanışlı olur da rahat ederiz.
Ben de selam ve sevgilerimi yolluyorum.
iyi ki siz de varsınız..
ben de her sabah edebiyat defterini sevgiyle açıyorum..
ve buradan yöneticilere teşeekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum..
handan akbaş
Selam, sevgi mutluluk dileklerimle.
handan akbaş
Selam ve sevgilerimle...
Sevgili Handan, önce şu köprü değiştirmek zor oluyor mu onu soracağım. Bana da lazım da:))
Sonra sitemize kavuştuğumuz için ben de yöneticilerimize teşekkür ederim. Bizler arkadaştan öte sanki ev halkı olduk. Kalabalık bir aile...
Sevgimle...
handan akbaş
18 Ocak'tan beri uğraşıyoruz.Eşimle birlikte başladık, sigortaya yaptırıyoruz.Biraz uzun sürüyor, olması gerekenler yapılıyor.
Ağzımızdaki köprüleri çıkardılar, çekilecek olanlar çekildi, yaraların iyileşmesi beklendi, bundan sonra Mart başına randevü verildi, inşallah ölçü alınacak.
Sana da kolay gelsin arkadaşım, yapılması gerekliyse gecikmeden başla.
Dişler rahat olmayınca yemek yemek de zor oluyor, selam ve sevgiler.
handan hanım tekrar geçmiş olsun size..
yazdıklarınızı aynı duygular içerisinde bende yaşadım..
son zamanlarda iş yoğunluğumdan yazamasam dahi..
bir iki dakikalığına siteye girip göz gezdirmek dahi yetiyor insana..
sevgi ve saygılar..
handan akbaş
Ben de sizin gibi okurken yorgunluğum geçiyor, kısa süreli girişlerde bile.
Çok teşekkürler, selam ve sevgiler.
handan akbaş
Handan Hanımcığım siz de Edebiyat Defteri için inanın çok özelsin. Sizin hem yazılarınızı hem hanımefenliğinizi hem de dostluğunuzu çok seviyorum. İyi varsınız. Tekrar geçmiş olsun diliyorum.
Ben de sizin aracılığınızla Sayın Ansızın ve güçlü ekibine saygılarımı sunuyorum.
Biz büyük bir aileyiz.
Sevgilerimle..
handan akbaş
Tedavi devam ediyor, sağlık dileklerinize de çok teşekkür.
Uzun uzun giremediğimiz zamanlarda bile bir İki yazı okumak mutlu ediyor bizleri.
İyi ki bu güzel siteyi ve siz değerli arkadaşları gıyabınızda da olsa tanıdım.
Selam ve sevgilerimle...
aynı duygular içindeyiz....bu site ve dostluklar.....öyle içimize işlemişki...bir gün olmayınca.....boşlukta kalıyoruz....yerinide hiç bir site doldurmuyor DOLDURAMAZ ....sizede geçmiş olsun handan hanım....sitemizede....vefa dolu bir yazı.....saygılar
handan akbaş
Geçmiş olsun Handan Hanım. Sağlığınıza bir an önce kavuşmanızı diliyorum. İnsanın ağrısı neredeyse, canı da orada oluyor değil mi?
Evet, çok şükür sitenin yapılandırması bitti. Geçici ayrılıklar güzel oluyor, aslında. Ne kadar önemli olduğunu, ne kadar sevildiğini anlatıyor insana; dostlarının ve aracı olan sitenin.
Sevgiler, selamlar.
handan akbaş
Sitemize kavuştuğumuz için çok mutluyum, sevgi ve selamlarımla.
Sitemiz normale döndüğünden beri imkan buldukca tüm yazıları okumaya gayret ediyorum.. yazılan yazıların yüzde doksanı sitemiz üstüne... Bu ne güzel bir duygu .. Bu ne güzel bir beraberlik içtenlik...
Selamlarımla kardeşim...
handan akbaş
Sevgili Handan Hanım, her ne kadar bir çok arkadaşımızla yüz yüze görüşmesek de burası hepimize bağımlılık yaptı değil mi?:))
Sanki çokkk eskilerden tanıdığımız dostlar gibi olduk. Sitemize 5 dk bile olsa gelemeyince benim de içimde bir burukluk oluyor. Neyse ki yapılandırma bitti de ohhh diyebildik.
Her günümüzün böyle dostluk tadında yazılarımızla ve şiirlerimizle geçmesi dileğiyle sevgilerimi gönderiyorum.
Ben de bir kez daha senin nezlinde ANSIZIN kardeşime ve emeğe geçenlere çok teşekkür ediyorum.
Sevgi Salman tarafından 2/21/2011 11:38:00 AM zamanında düzenlenmiştir.