- 1900 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
DEKOLTE TAHRİK
DEKOLTE TAHRİK
Son günlerde bir tahrik ve taciz tartışması almış başını gidiyor. Her kafadan ayrı bir ses. Delinin biri kuyuya bir taş atmış, bin akıllı (!) çıkarmaya çalışıyor. İşin acı olan tarafı,o taşı atanın bir bilim yuvasında etkili ve yetkili bir bilim adamı(!) olması. Adının önünde Prof. yazan bir zat.( Adını özellikle anmak istemiyorum.)
Sorun neymiş ? Dekolte kıyafetle gezen kadınlar, sapık erkekleri tahrik edip tacize davetiye çıkarıyormuş. Her hangi bir taciz ve tecavüz durumunda suça ortak sayılırmış. Orta çağlarda bile kadınların bu kadar aşağılandığını ve horlandığını gören olmamıştır. Kadına her an potansiyel bir seks objesi olarak gören yobaz bir mantık. Aslında bu olay tam da Nasrettin Hoca fıkrasına uygun düşüyor. " Hoca Nasrettin, sıcak bir yaz gecesi rahat uyuyabilmek için, kap ve pencereler açık yatar. Gecenin bir vakti hırsızlar eve girer ve ne var ne yok alıp giderler. Ertesi gün bunu duyan komşular, başlarlar Hoca’yı eleştiriye." Efendim hiç gece kapılar açık yatılırmıymış. Açık kapıyı görenler tabii ki eve girermiş te miş miş vs. " Hoca Nasrettin bakmış kendisini suçluyor, fatura ona kesilecek: "--Biraz insaf be bre komşular. Hepsi iy güzel de, bu hırsızın hiç mi suçu yok ?"
Lütfen biraz akıl ve biraz da insaf. Bu zevat kendi ağzıyla söylüyor "Dekolte kıyafetli kadınlar sapık erkekleri tahrik edip tacize davetiye çıkarıyorlar." diye. Adı üstünde SAPIK. Doğanın gösterdiği yoldan ya da geleneklerden, törelerden ayrılan, anormal kişi. Delice davranışları olan, akıl ve ruh sağlığı sorunu olan, kişilik bozukluğu yaşayan kişi. Bu yapıda olan bir kişi illaki dekolteli bir kadın aramaz ki. Eğer öyle olsaydı, bütün plajlar sapıkların istilasına uğrardı.
Bu tahrik olma ne menem bir şeydir anlamadım gitti. Bir kadının sesi tahrik nedeni,kıyafeti tahrik nedeni, kokusu ve hatta oturup kalktığı yerdeki sıcaklık bile tahrik edebiliyor. Yazılı ve görsel basında karşılaşırız; 3 veya 5 yaşılarındaki çocuklarla, 75-80 yaşındaki zavallı yaşlı kadınları kadınları taciz eden ve onlarla zorla cinsel ilişkiye giren sapık haberleri ile. Bu küçücük çocukların ve yaşlı kadınların hangi dekoltesi tahrik etmiştir acaba o sapıkları? Daha da ötesi,çeşitli hayvanlarla cinsel ilişkiye giren insanlar haber konusu olur basında. Bu olaya maruz kalan o zavallı hayvanlar acaba hangi dekolte kıyafetleri ile yakalanmışlardır o sapıklara?
Gerçekten biraz insaf gerek. Neredeyse tacizciler ve sapıklarla aynı kefeye koyup yargılayacağız kadınlarımızı. Bir kadının giyim tarzı, tamamen kendi özgür bir seçimidir. Ola ki,çırılçıplak gezse dahi. Bu ono kişisel seçimi ve tavrıdır. Cezası asla ve asla taciz veya tecavüz olmamalı. Olamaz da. "Dekolte tahrik eder, tacize ve tecavüze davetiye çıkarır." demek, taciz mağdurlarını suça ortak etmek, tacizcilere de cesaret vermek demektir. Bu da kimsenin haddine değildir. Hele de sizin hiç mi hiç değil sayın Prof.(!)
Selamettin PULAT 20.02.2011 Erenler / SAKARYA
YORUMLAR
Bana kızarmısınız Hülya hanım sen hep muhalif olmak zorundamısın diye düşünebilirsiniz yazınızı okudum anlıyarak satır atlamadan herşey iyi güzel fakat zaten yazınızın içinde siz verdiğiniz misalle yani Nasrettin Hoca fıkrasıyla benzetme yapacak olursak kadınların hiçmi rolü yok böyle dengesiz konuşan adını anmadığınız malüm kişinin yorumuna maruz kalmalarında bir dakika lütfen sakın hemen celallenmeyiniz anlatayım sonrasında sizde eleştirin beni Bende bayanım oralı buralı olmak önemli değil insanlık önemlidirdeİSTANBUL kızıyım 12 senede yurt dışında kaldım yani tutuculukla yobazlıkla yakından ,uzaktan alakam yok hayattaa kimseyide kınamam ayıplamam tacizi veya benzeri sehvet düşkünü beşeri duygulardaki insanlık dışı şeyleride tasvip etmiyorum
bu Memleket Vatan hepimizin kadınlarda korkmadan sokağa çıkabilmeli açık giyiniyor dekolte içerisinde tahrik var yorumlanması olmadan gezebilmeliler elle veya dille sarkıntılığa uğramamalılar hepsi tamam da fakat bazen gerçekten bazı kadınlarımız abartıyorlar vallahi ben kadın halimle dönüp bakıyor vede pardon bunu yazdığım için kocaman bir ohaaaaaaaaaaaa çekiyorum sanki plajdalar sanki yatak odası mahremiyeti içindeler yarı çıplaklık aldı başını gidiyor kış günü bile bir mini etek var birde mininin minisi el insaf artık ama tabiki kimene, banane yanlış veya doğru benim düşüncemde tabiki kadınlara saldırıyı savunmuyorum üstelik biraz feministliğimde var ama el aman lütfen bayanlar herkes kendi hesabını verecek orası doğruda bu dünyanınüstü olduğu gibi altıda var inanan için
hülya hicran tarafından 7/2/2011 1:00:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Selamettin PULAT
...Kadınlarımızın giyim tarzları konusundaki eleştirilerinize sonuna kadar katılıyorum. Ancak benim burada anlatmak istediğim, kadının giyim tercihi ve tarzı her ne olursa olsun bunun başkalaına taciz vb. haklar tanıamdığı konusuydu.
...Sizin de konu ettiğiniz gibi işi abartan ve aşırıya kaçanları asla onaylamıyorum. Güzel yorumunuz için teşekkürler.
....Saygılarımla..
hülya hicran
Nasrettin Hoca'ya," Helada ekmek yemek ayıp mıdır yoksa günah mıdır?" diye sormuşlar. Hoca, "Ayıp mı yoksa günah mı olduğunu bilemem ama, helada bir şey yiyeni görenler, onun ekmek değil *ok yediği sanırlar," demiş. Sözde prof'un dedikleri buna uyuyor gibi. Ne dersiniz?
Selamettin PULAT
:)) .... yorumsuz. Yazımı okumaya ve yoruma değer bulduğunuz için teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Değerli hocam öncelikle bir erkek olarak konuya duyarlı davranarak kaleme aldığınız için çok teşekkür ederim.Yazınızdan dolayı da sizi kutluyorum.Bazı olumsuz eleştiriler olacak bu doğaldır,bunlar sizi fikirlerinizi açıklamaktan alıkoymasın.Burada çamur atma gibi bir şey sözkonusu olamaz,Adamın ne söylediği açık seçik ortada.
Bu zihniyetteki insanların amacı belli,kadını toplumsal hayattan soyutlayıp eve kapatmak ve köleleştirmek değil mi?
Selamettin PULAT
Moral ve güç veren yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Yazımı okumaya ve yoruma değer görmeniz onur verdi.
Yüreğinize sağlık. Saygı ve sevgiyle kalın.
Selamettin PULAT
Biz bildiğimiz doğruları söylemekten ve yazmaktan asla geri durmayız arkadaşım. Eleştirinin her türüne açığız. Bizim yüreğimiz buna dayanır da,
dayanmayanlara ne demeli bilmem.
Biz bu dünyada onlara bile katlanabiliyorsak sorun yok demektir.
Eğer illede bir sorun yaratmak isteyen varsa hodri meydan.
Yüreğine sağlık. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
orhan çeker üniversiteden hocamdı...
bir kere bile dersine katılmadığınız ve kendi kafanıza uygun medya organlarından topladığıız bilgilerle saçma sapan yazılart yazmak kolay olsa gerek...
milletin gazına geleceğinize önce bi prof gerçekte ne demiş bi okuyun allah aşkıa
bu kadar kolay mı kul hakkına girmek bu ne acayip matıktır
sizi söylediklerinizle prof un söyledikleri aynı mı ki
saldırı hakkını !!! kendinizde buluyorsunuz...
dekolte edir haberiniz var mı
yada duygularınız mı ölü alayamadım...bu işi sapıklıkla ilgisi ne
ki böyle matıksız saldırınca siz
bi anlamda fikir sapığı olduğunuzu da düşünsek anlamsız mı olur...
neden kimse eğri oturup doğruyu konuşmuyor ki
dekolteli kadın çekici olmak için giyinmiyormu
tabiki taciz iğrenç ama
biraz da kadına kendini koruması söylenmemeli mi
erkeğin iğrençliğinden bahsediyoruz ama kadını da saldım çayıra mevlam kayıra mı..yani...
önce adamı bu konuda ki fikrini bir okuyun....çamur atmak hakkınız değil...
Selamettin PULAT
Ben ne okuduğumu ve ne yzadığımı çok iyi biliyorum bey efendi.
Aklımız hiç bir zaman ... ucunda olmadı. Siz sevgili hocanızla ve çağdışı mantığınızla güle güle yaşayın.
Râzı.
yazdığınız yazı tamamıyle oradan buradan duyma haberler üzerinden kaleme alınmı bir yazı
siz
bey efendiii
profun gerçekten ne dediğini okumuş olsaydınız girdiğiniz kul hakkının altında ezilirdiniz önce gidinm de adamın ne dediğini okuyun sonra yazın
milletin aklının neresinde olduğunu da karıştırmayın...çamur atarak fikri !!! mücadele yapılmaz fikir yazıları kaleme alınmaz
hele saçmalamanın adı hiç bir zaman kalem oynatmak olamaz
yüreğiniz yetiyorsa girin internet adresinden ve görüşlerini profun yüzüne söyleyin bakalım
sizin dediğiniz anladığınız !!! gibi mi demiş yoksa boyunuzun yetmeyeceği şeyler mi söylemiş...
buradan korkaklar gibi milletin arkasından çamurlu yazılar kaleme almak kolay
hadi bey efendi girin adresine de yazın fikrinizi !!!
gazetelerin tv lerin gazına gelip yazı yazmakla olmuyor bu işler
ADAM OLAN doğrusunu öğrenir de yazar ne yazacaksa...
güldürmeyin beni allah aşkına...
Selamettin PULAT
Sayın Râzı Kardeşim, ben eleştiriden veya tartışmadan korkan biri olsaydım bu yazıyı hiç yazmazdım. Bizim yüreğimiz de, beynimiz de, hatta ve hatta ADAMLIĞIMIZ DA açık ve nettir.
Demekki siz de doğru dürüst okumadan saldırmayı ve hatta belden aşağı vurmayı erdem sayıyorsunuz. Sorarım size acaba ben yazımın neresinde
erkeklere çirkef demişim gösteriri misiniz?
Çirkefliğin ve mertliğin cinsiyeti olmaz. Bi mert vardır, bir de NAMERT.
Lütfen siz de yazımı tekrar tekrar okuyun. Yazımda ne açılıp saçılmak savunulmuştur, ne de erkekler aşağılanmıştır. Anlatılmak istenen, bunun cezasının taciz veya tecavüz olamaması gerektiğidir. Birileri çıkıp hem savcı,hem de yargıç olmasın.
Ama ne yazık ki, birilerini savunmak adına gerçekleri göremiyorsunuz.
Sağlıcakla kalın.