- 1959 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
HER AN BENİMLESİN… !! (hayalimsin)
Çok seversin, çok istersin.adaklar adar,dualar edersin.Bir kere qörsem yüzünü yeter dersin.Onunla karşılaşmak için yollarda deli divane olursun.
Umut edersin…
**Bir tek Mesajı’na, aramasına bile canını verirsin. Ama o telefon hiç çalmaz sen kahrolursun…
**Her şarkıda onu düşünür, ağlarsın…
**Fallara bakarsın gelecek mi? diye qelmeyeceqini bilirsin ama yinede inanırsın…
**Papatya bile ezberlemiştir ‘seni sevmediğini’.Ama sen ısrarla ‘seviyor’ diye koparırsın…
**Filmlerdeki mutlu çiftlerin kahramanı yaparsın ikinizi…
**Sinemaya gidersin o yanında varmış gibi iki bilet alırsın.Yaslarsın diğer koltuğa başını.en komik yerinde hıçkıra hıçkıra ağlarsın…
**Lokantaya gider bir porsiyonda ona söylersin. Kadehleri tokuşturursun ‘sensizliğin şerefine ‘ dersin.yine ağlarsın…
**Resim çekersin bir sağına, bir soluna bakarsın ‘ona’ bakıyormuş gibi. Çekildiklerine bakarsın onu yanında göremeyince ‘niye sende çıkmadın diye’ ağlarsın…
**Dışarıda yağmur yağar. Bomboş sokaklarda yürürsün. ‘o’ ıslanmasın diye kenarında durursun şemsiyenin. Saatlerce yürürsün. Yağmur gözyaşlarına karışır…
**Geceleri yatağına uzandığında yanındaki yastığın her bir yerine yüzünü kondurursun…
**Yorganına sarılır bağrına basarsın ‘o’ diye…
**Artık bırak karşına çıkmayı rüyalarına bile girmez olur. Girse de Hep eksik, hep yarım bir türlü birleştiremezsin parçaları…
Canın alev alev öyle bir yanar ki ne itfaiye nede sağanak bir yağmur bile ateşini söndüremez artık…
Sen hayaller kurarsın o hayallerin içinde avundurursun kendini.
Mezardan kalkıp gelmeyeceğini bilirsin. Ama hayal edersin...
ya gelirse diye… !!!!!
İşte bazen HAYAL ETMEK BİLE HAYAL OLUR… O zaman..
YORUMLAR
Çok seversin, çok istersin.adaklar adar,dualar edersin.Bir kere qörsem yüzünü yeter dersin.Onunla karşılaşmak için yollarda deli divane olursun.
Umut edersin…...............ama nafile duyması gereken ne duyar görmesi gereken ne görürür.durum böyle hasıl olunsa yeryüzü leyla ve macnundan geçilmez olur.kurlarım
konu ile ilgili birşey demiyorum.
Yazın yönüyle ilgili bir kaç eleştiri yapmak isterim.
* Şairane bir üslupla yazmak her ne kadar okuyucunun ne anlatmak istediğinizi alacağını bilseniz de dilin doğru kullanımına dikkat etmemiz gerekir. Tabi bunu bir tarz olarak yeğlememişseniz.
* Benzetmelerin benzerliğinden kaçınmanızı tavsiye ederim.
* Bir duygu halini bir cümleyle aktarabildiğinize inanıyorsanız, ikinci bir cümleye gerek yoktur. Bu da anlatımı yalın kılar.
* (Kendi tarzım gereği) Bir edebi yazının bittiğini ifşa eden cümlelerden kaçınmanızı tavsiye ederim. Son cümle ne kadar güzel, ne kadar derin olursa olsun, ne kadar vurucu olursa olsun eseri bitirmemeli. Okuyucuya düşünme payı bırakmalı. Çünkü bana göre "En kanlı savaşlarda bile bir bira içebilecek vakit vardır." (Cesaret Ana)
* Son olarak okuyucuyu birşeye ikna etmeye çalışmamanız lazım. Bu ancak makalelerde olur, ki bu yazı da bir makale değildir...
Bitanem yazını çok beğendim evet canım hayal etmek çok güzel özlemek beklemek hepsi güzeldir tabi özlediğine beklediğine değiyorsa yüreğine sağlık umarım hayallerine kavuşursun sevgilerimle
Gözdenur İLETİR
zamanınızı ayırıp yazımı okudugunuz ıcın cok memnun oldum saolun..
kocamn opucuklerımı sewgılerımı yolluyorum.
Gözdenur İLETİR
zamanınızı ayırıp yazımı okudugunuz ıcın cok mutlu oldum t.ederım
sewgılerımleeeee..
Selam ve sevgilerimi iletir ve sizi kutlayarak birkaç kelime yazacağım.Yazının sonuna gelmeden sizi bayağı bir eleştirmek geldi içimden, sona yaklaştığımda duyguların sağanak yağışlarıyla bir anda sallanmaya başladım,aynı zamanda hüzünlerimde fışkırmaya başladı bir yanardağ gibi,ondan fazla uzatmadan sadece Şunu hatırlatmak isterim:"Mesafeler ve ayrılışlar sizi sevdiklerinizden ayırabilir mi,birini seviyorsanız zaten her an onunla birliktesiniz,hiç gelmeyeceğini bilsenizde,,,,,"Eğer yüreğinizdeki sevgili ayrıldığında ateşiniz sönmüyorsa,size kavuştuğunda da sizi yakmıyorsa o zaman gerçekten seviyor ve yabancı bir ülkede kendinize dildaş bulmuşsunuz demektir....İnşallah sevginiz bundandır ve selam...
Gözdenur İLETİR
ben o an ıcımden ne geldıyse yazdım tabı sevgılı her an senınledır ama dedıgım gıbı ıcımden gelenı yazdım..sızlere sundum dahada guzel yazıcam ıns.
her zaman yorum ve elestrınızı beklıyrum..
zamanınızı ayırarak yazımı okudugunuz ıcın cok teskkurler..
saygılarımla..