YORUMLAR
Çok şükür sitemize kavuştuk, haklısınız Secaattin bey,bizler meğer ne çok alışmışız Edebiyat defterine!
Çalışmalar dolayısıyla bir hafta on gün bize ne kadar uzun geldi.
Arkadaşların yazı ve şiirlerini paylaşmayınca, Tacettin beyle tatlı çekişmelerinizi okumayınca hayatımızda bazı şeyler eksik kalıyormuş.
Emeği geçen bütün arkadaşlara bilhassa sevgili Habip Dağ kardeşimize teşekkür ve şükranlarımızı sunuyorum.
Selam ve saygılar...
Şimdiiiiii...ben ne diyeyim? Hadi bir şey demiyeyim..:-)))))))))))) Bazı şeyleri sonraya bırakalım...
Ammaaaaa...Konu site ise; çok mutluyum.. Çünkü söylenenlerin aksine, anladım ki ben, bu site dışında, bir şey yapmıyormuşum internette..( face hariç)
Konu Tacettin Bey ise; hiç bir suçu yok. Ben şahidim...:-)))) Asla vazgeçmem...Daha sabırlı bir dost bulamam...:-)))))
Hala mı güler insan? Güler...:-)))))))))))
Saygılar, selamlar...
Ben her zaman söylüyorum, edebiyat adına ilk tanıştığım ve tanışmaktan mutluluk duyduğum site Edebiyatdefteri. Allah eksikliğini göstermesin bize. Sevgili ANSIZIN' a çabalarından dolayı çok teşekkür ediyorum.
Tacettin Abime gelince; ben de diyorum 15 gün içinde kendimi Bandırma'da buldum,hayırdır? Demek abim abiliğini yapmış. Kızım adına çok teşekkür ederken, kendi adıma biraz buruğum tabi...
Ne bu siteden, ne Tacettin abimden, ne de senden vazgeçmek imkânsız.
Her günümüz böyle dostlukla olsun inşallah... Sevgilerimle...
:)))) beni güldürdün ya!
ama dediğin gibi Edebiyat Defteri açılmayınca çok kişiye sordum bunu. hatta nerminle konuşurken sana sormasını istedim durumu öğrenmesi için.
Şükür kavuşturana...
Ya ama tacettin komutana biraz fazla yüklenmişsin, o da benim gibi gariban! :))) Dokunmayın garibanıma :)))
Yazın harikaydı, akşamımda tebessümmümdü yazın.
Varolasın uzaklardaki yağız delikanlımız :)))
selam ve saygılar çokça yollandı bekletilmeden ...
Toynak
Tacettin abi dünyanın en hoş en farklı insanı onun kaldıramayacağı şeyi ben yaparmıyım hiç.?
gariban mı.? hiç mi gariban görmedik ağabey adama ağa babası acıyan Mevla bize acısın biz harbiden garibanız...
O benim en çok sevdiğim ve değer verdiğim dostum..o daha çok yükümü kaldırır:)))
geçen böyle bir atışmamaızda katılımcılardan biri gelmiş " şiir çok güzel ama böyle sataşma şiirlerini sevmiyorum geriyor insanı hem bahsettiğiniz adam da fena biri değil sana hiç yakışmadı toynak abi " diye yazmış.hakikatı anlatana kadar akla karayı seçtim:))))
bir kaç gündür....rayına oturmayan sitemiz çok şükür....eski haline döndü....zaten insan elindeyken değilde kaybettikten sonra değerini anlıyor....bir kaç günlük şaka ,içimizi titretti...ansızında hasta hasta çok uğraş verdi.....sağolsun....kolaymı bu kadar kşinin gözbebeği olan siteyi.....ayakta tutmak.....sana çok şeyler borçluyuz dağ adam çok ....
yine reyting peşindesin...saldırmışsınki....yalanların dolanların dicle ve fıratın birleştiği şattülarap debisinde.....sen vur gardaş....inan her vuruşunda ben daha çok....iyi oluyorum...günahlarımdan arınıyorum....sen tamamda asıl eksen kayması bedrosta....insan dönerde mevlananın semazenleri gibi....ama bu topaç gibi dönüyor.....canım kardaşım kafayı kırmış....bak buda senin eserin....bekle toynak....yazmam kısıtlı olduğu için seni şimdilik.... biraz erteliyorum....yinede seni çok seviyorum....uydurukçu çocuk....bu siteye bir şey olursa düzeltene seni ve bedrosu.....eşantiyon olarak veririm....bilesin
Toynak
sen hayatıma girene kadar çok iyiydim
sözü geçen lafı dinlenen bir adamdım seninle tanıştıktan sonra hayatım kaydı
şakülüm şaştı endazem bozuldu...
birileri konakta saat kulesinin altında 19 şubatta toynak ariyor:)))
birileri akşam ne yedeğini unutyor
defter bozuluyor..elini attığın her yer kuruyor...
Sanırım yine millet gerçek sanacak bu atışmaları...Bende seni çok seviyorum ağabey
aramızda ki fark sen bal üretmeyen tembel arı ben çok üretken arı maya:))) yakında izmire geleceğim el öpmeye ama ondan sonra o elden bana hayr olmaz ...
Beyefendi yazınızı keyifle okudum ama yorumları okuyunca keyfim kaçtı !
Sizin derdiniz eğer Kamp ise,Kamplara tav oluyorlar diye kimseyi suçlamayalım.
Toynak
sadece latife yapıyoruz ki yorumlarda da açıkça bellidir...sevgilerle
TACOM GARDAŞIM... NAR TANEM NUR TANEM BİR TANEM...TOYNAĞA YAZDIĞIM İLK YORUMU MU YOK SAY NE OLUR...
DÜŞÜNCESİZ BİR ANIMA GELDİ. ŞİMDİ BİNLERCE KERE PİŞMANIM... BU SEFER YAPTIM Bİ DAHA YAPMAM...
( kAMPTAN BENİ SİLMEDİN DEĞİL Mİ?...)
Toynak
Bir safını belli et artık
hakkaten eksenim kaydı senin bu dönekliğinden:)))))
Kıymetini biliyorduk ama geçici olarak kaybedince sanki daha da bir anlar olduk. Sitemiz gerçekten güzel bir edebiyat sitesi ve üyelerimiz de öyle. Siz ve Tacettin Bey olmadan olmaz ama! Gerçekten önemli bir yeriniz var.
Nice güzel paylaşımlara.. Yazınız çok güzeldi. Saygı ve selamlarımla..
Toynak abim bizim gibi düşünen ne kadar çok insan var.Ne büyük mutluluk.
Edebiyat Defteri bizlerin hayatında yerini almış; eksikliği hissedilen , varlığı ile mutlu olunan, değerli bir site.
Sadece şiir as, yorum yap'ın çok üzerinde, sevgi ve dostlukların kazanıldığı, değerli insanların paylaşımlarından bilgi kazançları elde edilen, değişik bölümleri ile pek çok şey öğrenip paylaştığımız, artıları fazla ve eksiği olmayan dolu dolu bir site burası.
Tacettin Bey ve Toynak abimle daha da güzelleşen sitemizden asla kopamayacağımızı anladık bu yoklukta.
Hafta içi ve Cumartesi günü site başında bekleyip , sitenin açıldığı 15 dakikalık ( ya da daha az) zaman diliminde şiirler okumaya, forumda, ne nedir de keyifle dolaşmaya çalışan ben ve diğer üyelere de sevgimle:)))))
Sevgiler
Toynak, sen Tacettin abimden vazgeçeceksin diye bizde mi vazgeçelim yani. Ben ne Tacettin abimden ne de defterden vazgeçemem. Her ikisi de bağımlılık yaptı ben de. Laf aramızda edebiyat defteri olmazsa ne yapacağımı kara kara düşünür oldum inanırmısın.
Sevgili yöneticimizin yaşadığı sıkıntıları düşündükçe onun için üzülüyorum. Bizim istediğimiz bir defter, onun istediği yüzlerce çocuk. E bizden ne kadar küçük olursa olsun, aile reisliğini yüklendiği için sitenin babası diyorum ben ona. Allah defterimize ve arkadaşlarımıza zeval vermesin. Senin de duyarlı yüreğin dert görmesin arkadaşım.
Saygımla Toynak.
Toynak
sen yandın
ansızın baba ha
ne yapacak yüz on beş bin çocuğu
bakamaz o :))))
çok güzel benzetmeydi son bir haftada yaşadıklarını eminim bir o bilir
kolay iş değil...
rabbim kimseyi alışkanlıklarından alıkoymasın...zor iş biliyorum :)
bir kez daha anlamış oluyoruz varlık ile yokluk arasındaki farkı. kıymeti bilinen ve kıymet bilen olmak umuduyla....
suçlu aramak yerine kalıcı çözümlerde can bulmak daha avantajlı dimiiiiiiiiiiiii
sevgiler :)
Toynak
eMİNeYZAMAN
Kesinlikle sana katılıyorum Toynak... Sitemiz niye mi açıldı?... Çünki Taco evinde değil. Orduevinde ... İntenete giremiyor. Dolayısıyla da Siteye ye giremiyor. Yarın bir gün evine dönünce görün siz yine arızaları... En iyisi mi aramızda para topluyalım kalabildiğince kalsın orduevinde... Bu arada şiiri yazısı olan acele etsin girsin yazdıklarını...
Taco yakında evine dönecek haberiniz olsun....
( Yine beni kendi tarafına çektin Toynak. Bu sene bana kesin kamp yok."Git sana Toynak baksın der kesin... Ne yapacağız şimdi bilmiyorum)
Toynak
adamın zevkleri ve istekleri tükenmez..ordu evi nasılsa ucuz
yesin kur fasülye pilavi içsin sodayı nesine yetmez...
kamp işini düşünme benim paşa tanıdıklarım var yaparız bir bir şeyler:)))
Alışkanlıklardan vazgeçmek mi
yoksa alıştığımız bize terapi etkisi yapan güzelliğe artılarla yağmur olup yağmak mı...
elbette 2.şık...
Ama sizin Tacettin alışkanlığınız için ne diyeceğimi bilemiyorum...:)
Allah sevdiğimiz hiçbirşeyden ayırmasın bizi...
Kutladım...
Mehtap ALTAN tarafından 2/20/2011 5:07:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Toynak
daha eminenin başına gelenleri yazmadım...Çünkü o bir kaç serilik yazı olur:)))
bu adamdan kurtulalım derim ben...
eMİNeYZAMAN
Mehtap ALTAN
Bence ondan kurtulmayalım da ona yedek bir Toynak ayarlayalım...