- 1166 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NE ACIDIR İHANET......
Defalarca aldatıldım,ben onu severken,onu beklerken,ona evlat vermiş onca çilesini çekmişken,o hep aldattı,affettiğim için de devam etti..Oysa affetmeseydim beni kaybetme korkusu yaşar belki aldatmazdı?şuan yanımda yok 2 gün oldu,2 gecedir onsuzum,ağladım,uyuyamadım..O bana onsuzluğu tattırırken başka kadınlarla mutluyken ben yalanına,dayağına,incitmesine,bırakıp gitmesine,hakaret etmesine AĞLADIM ,hem de hıçkırarak,bağırarak,kan kusarak ağladım..Dışarıda kiler farklı?Evet bir zamanlar bende farklıydım,ben kısa giymiyorsam sen istediğin için!ben çalışmıyorsam sen istediğin için,ailemden arkadaşlarımdan ayrıysam sen istediğin için!SENİN İÇİN!Senden ise sadece aldatmamanı,her anı benle yaşamanı istedim çok gördün?Ben sevişemedim mi?Doyasıya öpüşemedim mi?Elimden tüm mutluluklarımı aldığını,sevgim bittikçe galiba daha iyi anlıyorum,sevgin için gözümü karartmışım ama ortada gözümü karartacak kadar güzel bir sevda yokmuş ki?Canım yandıkça,acı verdi sevdan kendi değerimi anlar oldum,oysa neler kaybetmişim senle olmakla,en güzel çağlarımı,umutlarımı,hayallerimi?Ben senle bunları yapma hayallerinde iken sen başka kadınlarlaydın..Ben ağlarken onları güldürüyordun,oysa ben onlardan daha değerli ve özeldim,en azından namusundum SADECE SENİN,SANA AİT…Ya onlar her gün başka alemde.…Ben yanına yakışmaz mıydım?bir yemeğe çıkarsan,arabana bindirmekten gurur duysan,işte benim gülüm desen?O yılların hatırına sevsen,o asker yolunu bekleyişimin,beni sevmeyen hep dışlayan aileni çekişimin,defalarca aldatılıp aşkını seçişimin,gurbete gelişimin,dayaklarının,hayatımı senin için değişimin,BEYAZ GELİNLİĞİMİ GİYEMEYİŞİMİN,hatırına sevseydin ya…Sen sevemezsin,ALDATMAK farz olmuş senin için,alışmışsın,beni aldatıyorsun,beni aldattığın kadını da başka birisiyle aldatıyorsun,o kadını da başka birisiyle bu böyle sürüp gidiyor ama ben yıpranıyorum,önce psikolojimi,sonra benliğimi kaybediyorum,ilk ihanetinde dudaklarımı yemeye başladım,ikinci ihanetinde hastanelik oldum,kalp spazmı,mide kanaması,ve bir sürü hap iğne ilaç…ve her aldatışından sonra söz dedin ama devam ettin,SÖYLE SEN NASIL BİR İNSANSIN?Bu kadar acı çektiğimi bile bile,EMİNE’N ,ŞEVİN’İN,YASEMİN’İN,FUNDA’N,PINAR’IN V.S hiç eksik olmadı her biriyle ayrı yıkıldım,kanser olsam bu kadar yıkmazdı ya,sana yalvardım AŞKIM BENİ ALDATMA,BİR DAHA BENİ ALDATIRSAN RABBİM BENİ KANSER ETSİN BİR KEZ ÖLEYİM BİR,,,BU ACIYI BİNKEZ TATMAYIM….demedim mi?Bu bile umurunda olmadı senin şuan saat gece yarısını çoktan geçti ve ben her gece gibi yalnızım aslında,ben senle acılara alışamıyorum yada kabullenmiyorum aslın da,sen KALBİMDEKİ YARASIN,bir zamanlar ilacımdın,canım,kanımdın…ŞİMDİ UYKUSUZ GECEM,BOŞ YARINIM,ANLAMSIZ SEVDAM,YALANCI SERSERİM,AZRAİLİMSİN…Keşke aldatmasaydın kapıdan girince AŞKIM diye boynuna sarılsaydım,her şeyim olduğunu seni çok sevdiğimi haykırsaydım…YAPAMIYORUM,ellerim donmuş,kalbim kapılarını kapamış sanki sana,tenim küsmüş,sevdam susmuş yarınlara….YAPAMIYORUM…yenildim affet İHANETİNE…sıra sendeydi sevme sırası sendeydi,yıllarca karşılıksız bir aşkın peşinden koşmuşum işte,kapı çalardı sen diye kalbim atardı,telefonuma mesaj gelirdi sen diye coşardım,ayak sesi duyardım sen diye cama koşardım,seninse benle olmamak için hep bir bahanen vardı?YA ŞARZIN BİTERDİ ULAŞAMADIĞIMDA,YA KALBİMİ KIRARDIN ARAMAYIM DİYE,YA BENİ SUÇLARDIN HESAP SORMAYAYIM DİYE,YA DÖVERDİN O KADINLA RAHAT BIRAKAYIM DİYE……..BIRAKTIM İŞTE,git ona yada onlara,ağlamayacağım ardına,ben yavrularıma aşık bir ana,ONURLU,GURURLU BİR O KADAR DA NAMUSLU BİR EŞ,SEN YOLUNA BEN YOLUMA,yaşlanınca arasın yine bakarım ben sana,SEN UTAN GÜVENDİKLERİNİ,UĞURLARINA AŞKINDAN,BENDEN GEÇTİKLERİNİ YANIBAŞINDA BULAMAYINCA SON SÖZÜM MÜ……..ELVEDA SANA…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.