- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Baskı Basar
en önce boşluk vardı
sonra varlık boşluğu baskıladı
ve baskı sonra hep bastırdı
basan bastığınca var oldu.
insana sıçradı baskı.
baskısından yaka silken basılan baskıcısını alaşağı etmek için bastı. basanı ezdi ve mahkeme mahkeme kurdu; eski basan yeni basanca meydanlarda baş aşağı sallandırıldı.
duramadı baskıdan basarak kurtulan, o da bastı basacağını. o baskıyı protesto eden taze basılanlar basıcılarını alaşağı etmek için ayaklandı. basan basıldı. basmaya kast edenini meydanlarda baş aşağı sallamadılar bu sefer, teşhir ettiler. bu yeni baskıdan sıyrılma hareketleri de baskısız olmadı. baskı daha sistemliydi. baskı bastırılamıyor ve her bastırma girişiminde bir taraftan pörtlüyordu, basan namına ve bazen basılan...
baskı bitmeyecek. baskı boru değil. boru öttürgeçli höttürgeçtir. civcivi sevmesek de sevimli olduğu gibi...
dün üniversitede porno çevirenler kınandı, kınayanları kınayanlar hor görüldü, baskı altına alındı; bugün ilahiyat hocası kınandı, kınayanları kınamayanlar da...
basanım, basanını basar.
basarsam sarsarım.
basanlar olacak basılanlar oldukça...
yatak odasında basılanların manşetten boy boy resmi basılacak.
basılacak ki para basılsın. ün, güç bas bas basur basur...
vicdanlara pamuk basılacaaak
bas
aper bas, kütle bas
baskı basmalı
çünkü
baskının mayası bozuktur.
basan ve basılıp sonra her basan da nasibince...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.