- 1035 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
"ŞFK BEYAZ" -" AYRILIK"
Eğer sevgilimle santraç masasında oturduğu farz edersek:sıramı ve uygun atak zamanını bekliyorum;tek taş ile şahmat...
Affetmek.Ben affederim.Her ne olursa olsun.Eğer affetmezsem hayatım boyunca onu taşırım.Oysa ben o yükü taşıyamam.Neden ben taşıyayım ki?Onu Cehennem´in dibine gönderirim;yani,onu kendi haline bırkırım.Yani,kendimi onun hayatından çıkartırım.onu kendi hayatımdan değil."Ben"siz yaşasın ki "ben"in kıymeti anlaşılsın.
Aşk var.Ondan bana:Fakat bende bulutlar kara.Kara olmasına kara da,Rahmet yağmurlarının bulutları karası değil.O,beni sildiğini söylüyor.Fakat benim güzel planlarım var.Ama ben öyle düşünmüyorum;yani,silmiyorum.
Beni terk etti.Kıza fazla fiyat biçtim sanırım.Ve zannederim ki o da kendisinin çok pahalı olduğunu ve paha biçilmez sandı.Fakat benden daha fazla fiyat biçecek çıkmaz,çünkü ona değer verdim.Çünkü onu sevdim.Çünkü ona aşık oldum.Ve Hala da ona/onu...
Aşkımın ateşi geç yandı,biliyorum.Ve közlü şimdi.Biliyorsunuz ki köz de kolay kolay sönmez.
Şimdi onu UMUTLA bekliyorum.İnanıyorum ki gelecek...
Bilal İKİZASLAN
( "ŞFK BEYAZ"dan. s.208)
YORUMLAR
İKİZASLAN
değer vereni başın üzerinde taşıyacaksın
duygularını güzel anlatmışsın her şey gönlünce olsun selamlarımla