Dekolte
O değil de;
Selçuk Üniversitesi İlahiyat Bölüm Başkanı Prof. Orhan Çeker tecavüz açıklaması:
‘Sorunun odağında kim var? Kadın var. Kardeşim sen dekolte giyinirsen bu tür çirkinliklerle karşılaşman sürpriz olmayacaktır. Tahrik ettikten sonra sonucundan şikayet etmen makul değildir.’
:)))))))))))))))) Bu habere sadece gülü(yorum!)
O değil de;
‘Kosova’da Priştine Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Muje Rugova, üniversitenin 41. kuruluş yıldönümü kapsamında düzenlenen programda konuşma yaptığı esnada "Kendin Karar Al" adlı sivil toplum hareketi üyesi 2 öğrenci kürsüye yaklaştı ve "Üniversiteyi bu duruma getirdiğiniz için utanmalısınız" diyerek yanlarında getirdikleri 3 şişe kırmızı boyayı rektörün yüzüne ve elbisesine döktü.
Haber başlığı, ‘Konuşması sırasında üzerine kırmızı boya boşaltılan rektör verdiği cevapla ’ileri demokrasi nasıl olur dersi’ verdi...
Ne yani, adam üzerine kırmızı boya döken saldırganlara haklı olarak tepki verseydi geri demokrasi mi olacaktı!
O değil de;
Emeklilerin zamlı maaşı yine zamsız olarak bankaya yatırılmış. Farklar ve zamlı maaş Mart’a kalmış.
‘Onlar da pasta yesin… Franboğazlı…
O değil de;
Bi kızımız da ülkeyi terk etmek istiyormuş. ‘Hergün ismim biriyle anılıyor, bıktım’ diyormuş. Buralardan uzaklaşmak istiyormuş.
Valla küserim, gitme. Sonra sensiz n’aparız biz… Sen aslında melek gibi kızsın, hiç yapar mısın öyle kötü şeyler!
O değil de;
İçim sıkıldı.
O değil de;
İyi bayramlar.
(Kaynak: Milliyet)
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
(Kaynak: Milliyet)
Ne yapsinlar iste gazetecilerde, sonucta bizim insanimizin haberi bastan sona.
Enteresan konular her zamanki gibi
Yüregine saglik
Sevgilrimle
hicbitmez tarafından 2/20/2011 12:33:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım. Sefalar getirdin.
Hanımefendi, sayın ! profösör konuşmasını sürdürüyor inatla, fetvaya ramak kaldı.
Demokrasi zor zenaat, hoşgörünün sınırı çizilemiyor (Aşka hudut çizilmiyor Mihriban gibi :)) )
Sabretsinler bu emekliler de canım seçime ne kadar kaldı şurda.Hemen öncesinde hakkı lütuf gibi öderler nasılsa :((
Kızımızda kabahat yoook.Bütün suç o muhabirde.Takmış kafasına kızı, bi rahat vermiyor...Yoksa muhabir de bize Mİ ENDEKSLİ
acep :)) Ne okumak istiyorsak onu yazacak garip.EKMEK PARASI ya !
O değil de,
Günaydın efendim.İyi pazarlar, tebrikler ve de saygılar...
Esma KAHRAMAN
"Kardeşim sen dekolte giyinirsen,bu tür çirkinliklerle karşılaşman sürpriz olmayacaktır."
İlahiyat Bölüm Başkanı'nın bu lafı söylemesi de,benim açımdan pek sürpriz olmadı zaten.
Niye mi?
Gübre,mazot ve tohum fiyatlarının pahalı olmasından yakınan ve 80 yaşındaki annesini parasızlıktan
tedavi ettiremediğini söyleyen çiftçiyi, "Al ananı da,git!.." diye tersleyen bir Başbakanımız varken,
buna da şükür.Yarın birgün "Dekolte giyinenlere saldırmak caizdir." diye fetva verenler olursa,hiç şaşmam..
Teşekkürler Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
o değil de; ne diyeceğimi bilemedim...
malum biliyorsunuz mimliyim bazı konularda..:-)
selamlar, sevgiler...
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.