- 442 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KABLO KESEN GREVCİ
Kendi göbeğini kesmek ile kendi ipini çekmek arasında biryerlerde herhalde kablosunu kesen Telekom grevcisi...
Grev başladığından beri 400 e yakın noktada Telekomun fiberoptik kablolarına, kablo dolaplarına sabotaj yapıldığı bildiriliyor basında.Yine basından izlediğimize göre bazı yerlerde Telekom görevlilerinin bizzat kabloları keserken yakalandığından bahsediliyor...
Çalıştığı, evine ekmek götürdüğü kurumun altyapısını tahrip ederek, halkın karşılaşacağı sıkıntılar ve isyanlardan sendikal fayda uman bir zihniyet ile karşı karşıyayız...Ambulans çağıramayan, eviyle işiyle haberleşemeyen, pos makineleri arıza veren, yeni abonelik işlemlerini yaptıramayan vatandaşlar zor durumda kalacaklar, gazetelere haber olacaklar, bozulan hatlar günlerce haftalarca tamir edilemeyecek, ama hepsinden öte şöyle böyle çalışan bir sistem varsa o da yok edilecek!!!
Bütün kablolar kesilerek halkın mağduriyeti arttırılacak ki anlaşmaya yanaşılsın grevde öyle mi?
Hak arama yöntemi bu mudur?
Sendikacılık bu mudur?
Grev ahlakı böyle mi olur?
Birkaç suçüstü olay dışında 400 e yakın sabotaj konusunda "kimler yapmış olabilir.? " diyerek aklınızdan benzeri şeyler geçiyor mu sizin de?
YORUMLAR
:)
Tekelci sermayenin yanında olunduğuna dair hangi cümleyi aldınız bilemiyorum:)
Ama söylem klasik aslında...
Grev ahlaksızlığından dem vurduğunuzda, çıkar çevreleri yafta yapıştırmaya çok meraklı:)
Zira, tekelci sermayeye atıf yapılacak ki, asıl konu gözlerden uzak tutulabilsin...Yapılanlar mazur görünsün, "Hem onlar da zaten tekelci sermaye, oh iyi olmuş napalım" demeye getiriyoruz yani..
kablo kesilmeleei yüzünden operasyona giden uçaklar zor anlar yaşamış, ayşe teyze ambulans çağıramamış, küçük esnaf pos makinelerini çalıştıramamış ne gam...
Varsa yoksa ideolojik destek:))
Grev ahlakı için söylediklerinize katılıyorum. Ancak bunun yanında Türkiyedeki gelir dağılımındaki adaletsizliğe ağmen son 10 yılda kaç tane gev yapılabilmiş, Türkiyede çalışanların ne kadarı sendikalı, sendikasızlaştırma bir politika değilmidir.
güçsüzün yanında olmak erdem iken ,uluslararası tekelci sermayenin kan emicilerin yanında olmak yakışmış doğrusu