- 745 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TEZKERESİNİ ALMIŞA ŞAFAK SAYDIĞI ZAMANLARDA YAZILAN...
29.04.2008 SALI saat: 01:00
Denge…
Bir mektubu çizgili kağıda yazacak kadar ciddiyetsiz ama pilot kalemle yazacak kadar da ciddi bir çizgidir denge.
Ve denge içerisindeki dengesiz ben. Ne bir merhabayla başlayabilecek kadar basit olabiliyorum ne de dear diyebilecek kadar entelektüel.
Belki adam akıllı bir zarfımda olmayacak mektup oalrak benim ama kuvetle muhtemel ki kuytuma köşeme bir kırmızı TSK damgası yiyecem “GÖRÜLDÜ” diye. Beni gören, beni işiten ya da hisseden herkese güneşin yansıttığı sıcaklığı sunuyorum kristal bir kasede…
Fark ettin mi ey beni okuyan bir mektup olarak ne kadar çok şey yapıyorum. – ukalalık bile-
Belki yazı olarak dökülüyorum ya da dökülemeden askısında kalıyorum yapamadıklarımın ama yine bişeyler yapıyorum. Oldukça kafiyesiz ve bir o kadar oldukça kinayeliyim bu satıları yazarken şu anda yaşıyor olmamız kadar nedensiz benim bu halim o yüzden sorgulama beni – Ey beni okuyan. Sorgulama!- din gibi olayım bu gece yazarken, evet evet din gibi. Sorgulanamayan ama içinde onca çelişkiyi besleyip büyütebilen bir din gibi ve aniden de bitmeliyim. Tam doğru soruyu bulduğunu sanan dindar orda öylece kalakalsın işte şimdi olduğu gibi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.