- 588 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Beklenen gün bugün
Beklenen o gün geldi catti.icimizdeki aci bugün tekrar ate$lenecek.Bir evladin veda etmeden kaderin pe$ine takilip gidi$inin ikinci yil dönümü.Acili anasinin cigerleri alev alev yanmakta yine.Allahim sabir verir in$allah anasina ve onu seven bizlere.Gecen sene bugün sabah erken kalkmi$ Melek KIZ.Ba$ina geleceklerden haberi olmadan güle oynaya güne ba$lami$..Okul icin hazirlanirken cok sevincliymi$..Sabahin köründe güle oynaya evde gezer Melek KIZ.Anasina $akalar yaparak son dakkikalarini adeta anlar gibi anasina yakla$ir..Elinde yedigi köfteli ekmegin yarisini anasina uzatir ve;annecigim al lütfen hatirim icin birde sen ISIR der.Onu kaybedecegini anlamayan anne; aman kizim ac degilim yapma der.Ama ISRAR eder Melek KIZ.Anasi dayanamaz ve sonkez ayni lokmayi kinali kuzusuyla payla$ir.
Aslinda son günlerde Melegin icine dogmu$dur ölüm ..Ama anlam veremedigi icin cevresindekilerine garip sorular sorar.Anne ben gelin olacakmiyim?,Türkiyeyi görebilecekmiyim?(yaklasik 12 yildir Türkiyeye gelmemi$dir Melek)..icindeki Vatan hasretiyle yanan genc Melek ,Türk bayraginin hastasidir.Anne ben ölürsem beni Ankaraya götürün der bir ara Melek KIZ..Cigeri sizlayan anne ;o nasil laf kizim agzindan yel alsin,sen daha cok gencsin der.Ama ecel ne genc nede ya$li dinlemez.Gözün ya$ina bakmadan aliverir tatli cani fani bedenden.Okuldaki arkada$larinin dedigine göre songünlerde Melek KIZ devamli ölümden bahseder olmu$.Youtubedeki ölen genclerin videolarina bakar dururmu$.Sanal dünyada ölenlere özel bir isim veriyorlar oda R.i.P MELEK..yani ölenlerin ba$ina R.i.P koyuyorlarmi$.Melek KIZda son zamanlarda eline aldigi her kalemde R.i.P MELEK yazarmi$ saga sola..Yani yavrumuzun icine dogmu$ göcecegi ama ,biz anlamami$iz.Evden cikarkende Kulaklik varmi$ kulaginda.SABAHIN KöRÜ ,KI$ VE KARANLIK..Her yer zifiri karanlik gözgözü görmez.iki baci birlikde dü$erler okul yoluna.Hemzemin gecitte abla gecdigi anda birden bariyer kapanir ve o an KARA TREN görünür.Fakat abla gec farkeder.Bariyerin kapandigi anda Melek KIZ ortadadir ayagi takilir ve yere dü$er..Treni farkettigi anda DiLEKKKKKKKKKKKKKKKKKK diye ablasina bagirir.Dilek kar$iya gecmi$dir ama Melek ortada kalmi$dir...ve ondan sonra olanlar olur..Zavalli anaya kaza yapdi haberi gelir.Ko$a ko$a giderler istasyona ama i$i$den gecmi$, AZRAiL MELEGi KURBAN SECMi$DiR bilene..BA$IMIZ SAGOLSUN..eger biryerde sürcilisan ettimse affola..Acimiz cok büyük..Allahim hepimize sabir verir in$allah..ALLAHIM KiMSEYE EVLAT ACISI VERMESiN iN$ALLAH(AMiN) isyan yokdur amenna, AMA ACIMIZ COKDUR!!ke$ke melegi görmeseydim ve tani$masaydim onlarla.iki senedir acisini atamadim üstümden..Allahim sen dayanma gücü ver yavrusunu vede sevdiklerini kaybeden biz aciz kullarina..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.