- 738 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SENİN YARİN YOK
Yinemi yakmam lazım bu illeti, derin derin çekmesem işlemezmi? Ne soğuk sular içtimde gitmiyor bu yanık kokusu genzimin en derinlerinden.
Çatladı dudaklarım seni içmediğim için.
heyyyy sana sesleniyorum, duymazdan gelen sevgili.
Yemen takıldı dilime mubarek, elin olduğunda güzelleri sevene ölüm varmış,keşke okadar güzel olmasaydın yada elin olmasydın be yahu...
Sızılarımın bir tanesini yakaldım bu gece. DEdim ki anlat. Dedim sen nasıl dinersin, sen ne menem bir şeysin ?
Senin derdin ben değilim demezmi bana?
Bulduğunda beni, aldığında eline sızın değildir süzülen. Süzülen yarin saçlarıdır suretinden aşağıya. Haydi dokunabiliyormusun , elinin tersiyle yanağını okşayabiliyormusun, bir minik buse kondurabiliyormusun yanağına?
Yok dedim. Yapamıyorum, göremiyorum saçlarını balımın. Tenim tenine bin asır uzak şimdi.
İşte sızın o dedi pişkin pişkin.
Sen nesin dedim ve çektim zıkkımı iyice. Acınım sadece, kendine acıdığın acı ama. Kendine ahu zar ettiğinim senin, senin uydurduğunum ben. Sen yari var eder sanırsın beni, yar senden gideli öyle bağlanmışsınki kendinle eli bile ayırt edemezsin.
Ama derim yaprak düşse acırım ben.
Güneş batarken birde ben batarım yarime.
Sen sigara içmesini beceririsin bir tek, bir de uyduruk satırlar karalamayı, hayalinde biri bin edersin. Yarin sana sövse sevdi sanırsın, Ulan grip olsan yardan bilirsin?
Yar dediğin kıyarmı yar/a, seni böyle yakmaya tahammül edermi?
Senin yarin yok!
HEyyyy sana sesleniyorum kendini bilmez.
Senin yarin yok...
YORUMLAR
Ah bu sevda...
Ne olur olmaz yerlerde başımıza bela olur...
Aklımıza yapışır da gözlerimizin görmesini,dilimizdeki tad'ı,burnumuzdaki kokuyu alır götürür...
Oysa "Her can ölümü tadacaktır" ...
O zaman aşk nerde ?
Nasıl?
Kime?
Geçici heveslerin ve tutkuların aşk denildiği diyarda...
Hakikat kalemini kırıp ne yazabiliriz yüreğimize ?
Vesselam ben de sen de toprağın göğsünde uyumayacak mıyız?
Ölüm var !
Can varsa...
Selam ve dua ile..
ferromuratti
hoş geçerken değilde gideerken farkediyor insan ve geç kalıyorum abi.
hoş geldin saygımle elerinden öperim .
Sayın yazar: "Yarin sana sövse sevdi sanırsın, Ulan grip olsan yardan bilirsin" Şu iki cümle aslında Amentüdür ve çok güzel bir haldir.Yazınızı severek okudum.Saygılar sunarım.