- 467 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk'ın Üç Evresi
Bilemezsin...AŞK’ın ne olduğunu acı çekmeden bilemezsin.Hani o iliklerine kadar işleyen tüm hücrelerini kemirmiş;sanki etlerini liğme liğme eden acıyı çekmeden bilemezsin ki eger bu acıyı çekmediysen sevgili sen henüz AŞK’tan bahsedemezsin!..
Aşk öyle bir şey ki dilinin ucuna gelie ama boğazın düğümlenir. ’Sus’kalırsın..Gözyaşının her damlasında akıtırsın onu...Her hıçkırıkta aslında onu çekersin içine sindire sindire...
Vee çok sonra ’ALışmalıyım,zor da olsa alışmalıyım yokluğuna.Nefes nefes sevmiştim seni ve soluk soluk unutacağım her şeyi!.’diyeceksin.Ama unutmak değildir bu sadece alışacaksın.
’Çok sözler vermiştik,güvenmiştim’diyeceksin sonra.Onlar artık sadece tesellidir sana.Ama biten bir ilişkinin ardından ’İyisiyle kötüsüyle iyiki girdin hayatıma bitmişte olsa,yeni aşklarda girse asla unutulmayacak kadar özeldin!..’
diyebiliyorsan AŞK’ın ilk evresini tamamladın demektir.
Üç Evredir Aşk!..~Sevmek,Acı Çekmek ve Olgunlaşmak=Mutlululuk...
Aslolan ikinci evreyi geçebilmektir.Çünkü bu evrede geceler daha da soğuk olacaktır.Canını daha fazla kimse acıtamayacak,herkesten nefret edeceksin,başka gözlerle bakacaksın dünyaya,insanlığa..Acıyı bütün bedeninde hissedeceksin ve artık bu beden bile ağır gelecek sana!
Zaman geçecek..Günler,Haftalar,Aylar ve hatta Mevsimler...
Yavaş yavaş kendine geleceksin,kendini hatırlayacak ve toparlanacaksın.Çünkü O;mutlu,huzurlu...Sen kim için ne için bu haldesin..Zaten hayatındayken mutlu etmemişti ki neden yokluğu bu kadar acıttı seni?
Evet....
Sevinebilirsin artık..Üçüncü evreye geçişin başladı.Artık umut kırıntıların top halini almaya başladı.
Yeni bir hayat ,mutlu günler,güler yüzlü bir hayat ve yepyeni başlangıçlar,umutlar seni bekliyor.Bunun için yaratıldın..
Unutma!
KİMSE SENDEN DEGERLİ DEĞİL!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.