- 1207 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ETKİLİ YAZI
Bir yazı etkisini gösterecek. Sırf yazmış olmak için yazılmayacak. Başlığıyla içeriğiyle ses getirecek.
Şimdi bu cümleleri okuyunca;
“ Haydaaa bunları bizde biliyoruz. Şimdi bu ukalalığın ne gereği var. Oysa Bedri Tokul yazılarında ukalalık yapmamıştır. Şimdi bu da nereden çıktı?”
dediğinizi uyar gibiyim.
En son yazdığım yazıdan bahsediyorum. Neydi başlığı? "ÖLÜ DİRİLDİ." Fakat bu başlıkta bir DE ekini yazmayı ihmal etmişim. Aslında başlığın ÖLDÜ DE DİRİLDİ şeklinde olması lazımmış. Ama olsun yazı ses getirdi. Ve gereğini de yaptı.
Nasıl mı? Anlatayım;
Hepimiz biliyoruz. Üç gündür sitemizde bir aksaklık var. Bu aksaklık yeni sürümün yüklenmesinden kaynaklanıyormuş. Bu güzel sitenin yetkilileri ne yapıyorlarsa bizlere daha iyi hizmet etmek için yapıyorlardır. Sağ olsunlar. Ondan hiç birimizin şüphesi yok.
Bu uygulama sırasında ne oldu? Sitemiz birkaç defa ÖLDÜ. Sonra tekrar DİRİLDİ. Bu arada kazancımız olmuştur her halde.Ben teknik konulardan anlamam.
Ya kaybımız? Son günden evvelki gün yazılanlar seçkiye katılamadılar mesela…
Bir de, şimdiye kadar yazılan yazılardaki tüm resimler silindi.(En azından ben bu yazıyı yazdığım ana kadar öyleydi).
Bunlar hiç önemli değil. Kalemine güvenen yine yazar yazacağını. Yazısına resim yüklemek isteyen, bulur resmi tekrar yükler. Orduda bu gibi olaylara “Eğitim Zayiatı” derler.
En iyisi ben size bir fıkra anlatayım;
Büyük baş hayvanın biri içinde yiyecek var zannıyla kafasını küpe sokmuş. Çekiyorlar küp çıkmıyor. Bilge ye soruyorlar;
“Hayvanı kesin”
Kesmişler yine çıkmıyor.
“Küpü kırın”
Küpü de kırmışlar…
Biliyorum gülmediniz. Ben de gülün diye yazmamıştım ki zaten…
Hepinize selam ve Saygılar…
YORUMLAR
dün yetişemedim yazıya...
sevgilimle birlikte kandil kutlamaya gitmiştim.
teknik konulardan bende anlamam ama buayağı bir uğraşıldığını ve en az zararla atlatılmaya çalışıldığını çok iyi biliyorum.
bundan sonra defter daha aktif ve daha çabuk olacaktır.silinen resim olsun bu önemli değil
şiirler incinmesin yeter...
fıkrana ben hiç gülmedim ağabey:)))
Bedri Tokul
Gönül diyor ki Toynağı hanımına şikayet et...
Ama... Ata arpa çekiştirilmez ki...
Fıkraya gelince... Gülmemekte haklısın.. O fıkra değil evladın babaya nazıydı..
Anlıyanlar anladı.. Sende anladın...
Öptüm gözlerinden hasretle... ( Bu cümleyi yorumlardan almama da kaldı.)
Elbette keyif aldığımız için yazıyoruz. Okuyan da okumayan da sağolsun. Etkili yorum seçme olayına, son derece karşıyım. Her yorum bir değerdir. Güne gelmek; son derece saçma...İşte bu yüzdendir ki bundan sonra yazılarımı yoruma kapalı yayınlayacağım / yayınlıyorum. Dileyen mesajla da ulaşır, bana. Puan vermeyeceğim. Benim için her yazı 10 puan değerinde. Ama her şekilde yazmaya devam edeceğim. Okumaya da.
Saygılarımla Bedri Bey...
Hakikaten o gün sizin yazınızı çok beğenmiş ve gece seçilecek diye düşünürken site bakıma girdi Şans galiba Bedri Ağabey. Bizim için önemli olan yazmak dediğin gibi. Bir çok yazımda hayal kırıklığına uğradım açıkçası ama kimseye kırgın değilim. Sonuçta herkes işini yapıyor. Canları sağolsun. Yazmaya devam, kalem yazdığı sürece. Tebrikler abiciğim. Saygılarımla beraBER TABİİ Kİ :)))))
yine kalemini konuşturmuşsun....yine mesajlar veriyorsun...sen eline kalem al rastgele yaz zevkle okunur...bizler her kıssandan bir hisse çıkarırız....seninde hiç şansın yok iki defada sana denk geldi....bunlar toynaktan kaynaklanmasın....gardaşım sen yaz öyle güzel yazıyorsunki.yazıların....inan bağımlılık yapıyor.öpüyorum can.....sevgiler