mutlu musun??...
Mutlu musun şimdi gittiğin yerde? Yüzün gülüyor mu bari eskisi gibi? Çekip giderken buralardan habersizce,aniden,hiç düşündün mü ardında bıraktığın beni? Unutursun diyorsun. Kolay değil,kolay değil öyle çabucak. Kolay değil fakat bu demek değildir ki biraz zaman alacak. Çünkü imkansız seni unutmak.
Karanlıklar içinde,yapayalnız.. Arabeski de sevmem aslında,yaşam tarzım halime dönüşürken yavaş yavaş arabesk yaşamak. Sevmek,bir ömrü paylaşmayı göze alıp üstelik,kaç günün kaldığını bilmeden,..cesaret işi. Her baba yiğidin harcı değil bir ömür paylaşmayı göze alarak ve sevilmeden sevmek,sevilmese de onun varlığından haberdar olmaktan mutlu olmak.Yolları,dağları sözün özü mesafeleri aşmak,bir nefeste... Yüzünü göremeyeceğini bilerek yüzünü unutamamak ne demek bilir misin sen? Ben de bilmiyordum,ama öğrendim yüzünü unutamayarak.
Mutlu ol gittiğin yerde...Çünkü yer yüzünde gittiğin her yer,sen geldin diye mutlu olacaktır. Yüzünde güller açacaktır yeryüzünün. Olur ya,gözlerin dolar gibi olursa bir gün,kalbin az biraz sızlar,gözlerin dalıp giderse uzaklara;hiç çekinmeden yolla hüzünlerini. Kalp kırıklarımın arasında yer bulurum onlara da elbet,üzme kendini...
Mutlu ol gittiğin yerde...Bir kara parçası kadar olamadım diye sitem ederim kendime,sen bakma bana. O yer ki sen geldin diye mutlu,ben, sen gittin diye bir o kadar harap. Belki bir gün,bir toprak parçası olduğumda ben de,ve sen gelip bilmeden bastığında üstüme,mutlu olurum o gün,geldiğin yer benim diye....
YORUMLAR
Yazıyı okumaya başladım,acaba sonu nasıl diye.Ama sürükleyici bir yazı okudum.Bu duygular eğer gerçekse ,Dünyada ne kadar şanslılar var diyeceğim sadece.
Tebrik ediyorum sizi ceren 22
DOĞANŞEHİRLİ