- 761 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
modern dünyanin modern insanlari
elestiriye acik bir insansaniz her her gün herseyle karsilasmayida göze aliyorsunuz demektir..
aslinda bir bakima iyi bir bakima kötü..
tabi iyi ve kötü yanlarida kisiye kisilige göre degisiyor..
mesela ben..
zaman geldi el üstünde tutuldum,
zaman geldi dogruyu söyledigim icin beni en iyi anladigini sandigim kisiler tarafindan bile haksizlik etmekle analamamkla suclandim..
olsun varsin yasasin 10. köy misali dedim gülüp gectim..
aslinda icimde yara ederdi de ama genede gülüp gecmekten baska care yok gibi geliyor bana..
yara dedimde aklima geldi, ama öyle böyle bildiginiz düsünce yada kesince acilan yaralar degil demek istedigim..
icsel yaralar...
bunuda kac kisi anlayabilirse artik..
evet ne diyordum elestiriden bahsediyordum bilip bilmeden elestiren insanlardan aslinda bahsediyorum ki onlar zaten kendilerini bilir.. yada her zaman yaptiklari gibi hic üstlerine alinmazlar:))
kizginligim elestiri yapanlara degil tabiki, bilip bilmeden ne hissederek yazdigimi konustugumu; ne yasadigimi bilmeden elestiren insanlar..
kaldiki beni cok iyi taniyanlar zaten her cümlemde hatta noktalama isaretlerimde bile bir seyler oldugunu anlar..
""" Cok geri kafalisin iste bu yüzden yanlizsin""
böyle bir elestiri aldim diger tabiri ile örümcek kafali...
cok düsündüm bu kelimeyi , kendimi uzun uzun yargidan sorgudan gecirdim..
yani sanik ben, avukat ben, savci ben, yargic ben..
hüküm giyecek ben..
ve karar verdim : BEN GERI KAFALIYIM
eger modernlik denilen sey bu dünya düzenine ayak uydurmaksa..
düzen dediginiz sey insanlarin egolarini tatmin etmek icin sinir tanimadigi, calip cirptigi bir dünya..
örf, adet, gelenek, görenek bu tür seylerin artik bir varmis bir yokmus gibi yasandigi bir dünya...
büyüge saygi, kücüge sevginin kalmadigi bir dünya..
kimseye sirtini dönemedigin bir dünya..
hatta zaman zaman kendinden bile süpheye düsüren bir dünya..
kepazeligin, serefsizligin, iki yüzlülügün ayakta alkislandigi hakim oldugu bir dünya..
iyiligin, mertligin sucmus gibi tuhaf gözlerle bakildigi bir dünya...
iyi bir kalcanin iyi bir kafadan güzel bir yürekten daha fazla pirim yaptigi bir dünya...
her önüne gelenle birlikte olsan ertesi günde unutan bir dünya...
evet eger modernlik denilen sey buysa ben geri kafali olmaktan coooookkkkk memnunum...
siz yaralara tuz basarsiniz ben tütün aradaki fark bu!!!
varsin modern olan olsun...
modern dünyanin modernize olmus insanlarida benimle konusmasin!!!!
10:02:2011
zühre
Icimin tenhalastigi bir yer...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.