- 1214 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜÇ İNSAN TÜRÜ
ÜÇ İNSAN TÜRÜ
1) Halil-Musa askere gideli bir ay olmadı karısını Çarşamba günü Şehir de gördüm hem de yeni evli halli olsa gebertirdi!
2)Oğuz-oğlum o kadın ateşli cemil dedi ki Fatma Çarşamba günü bir eve girdiğini görmüş çok süslenmişti güzelliğine güzellik katmıştı ertesi gün eve gelmiş!.
3)İsa –Ben size söylemek istemiyorum ama arkadaşız paylaşayım Perşembe günü aynı evde bir erkekle beraber çıkarken görmüşler!
Musa hayırdır bu gece sen firar mı ettin?
Dayı firar ettim!
Tamam canın sağ olsun hanım bize bir sofra hazırlar mısın?
Musa hoş geldin şerefe, şerefe dayı.
Musa sen çok şanslısın bundan on gün önce sizin eve gittim kadıncağızın eline düğün albümünü almış resimlerine bakıyordu bana dedi ki dayı Musa gideli bir ay oldu çok özledim param olsa Musa mı gidip göreceğim dedi.
Kızın morali düzelsin diye gel kızım seni teyzeme götüreyim teyzem yalnız yaşıyor birkaç gün yanın da kal dedim itna edene kadar işim bitti Musa sız bir yere gitmem dedi zorla razı ettim dedim kızım Musa benim ablamın yadigar o bana canını verir neyse teyzem gile götürdüm teyzem de çok sevdi teyzem dedi ki Musa gelene kadar bende kal dedi ne fayda Çarşamba günü götürdüm Perşembe günü geri dönmüş!
Dayı Çarşamba günü öyle mi?
Evet.
Dayı Nuray hakkında bana kötü haberler geldi ben kimse görmeden askerde firar ettim nurayı öldürüp dönecektim kimse görmeden iş değişti şimdi bana bu haberi yollayan üç zibidiyi öldürüp gideceğim!
Kim onlar?
Halil,oğuz İsa.
Nuray görmeden kimse duymadan sen git ben haklarından gelirim.
Tamam dayı iyi ki varsın hoşça kal.
İsa Halil ve oğuza söyle bir gün içelim bugün ulaşırsan yarın hava da güzel yarın kül tepede içelim ben her şeyi alırım yarın öğlen kül tepede bekliyorum iyice içelim tamam Aili amca !
İsa iki büyük rakı içtik bize hela olsun saağol sayende ali amca,ya İsa sen halile birbirinize çok benziyorsunuz dedikleri doğru gibi!
Ne doğru ali amca
Annen babanla evlenmeden önce halilin babasını çok seviyormuş onunla ilşkisi olduğunu söylüyorlardı.
Hangi anasını avradını …… söyledi?
Oğuzun babası görmüş zaten duymayan da kalmadı
Oğuzun babasının da anasını avradını……. ?
Üç yaralı üç düşman………..
HASTA ZİYARETİ
Geçmiş olsun hakkı dayı seni çok iyi gördüm demek ki ilaçlar iyi gelmiş maşallah yüzüne kan gelmiş!
Hanım kalkacağım sırtımın altına yastık koya.
Hasan ben seni çok seviyorum çok tatlı dilin var ölüyü uyandırır.
Hanım ağrılarım hasandan korku.
Bey Ömer bey geldi.
Ömer hoş geldin
Hoş bulduk.
Hakkı geçen gün daha iyiydin bu ne hal çökmüşsün betin benzin kalmamış istersen bir doktora git paran yoksa vereyim!
Hanım yastığı kaldır uzanacağım ağrılarım başladı….
Hakkı hasta ziyareti kısa olur bana musade sen de uzan hadi Allah rahatlık versin!
ÜÇ KARAKTER
1)Birinci insan türü söylediğinin arkasında duran evet hayır’ı kullanan tutarlı ve kararlı insandır,kimseye zararı olmaz bekletmez zamanını çalmaz!Verdiği karar doğru ve yanlış olabilir,acı çekebilir ve mutluda olabilir o anki verdiği sözün arkasında duran onurlu insanlardır!
2)İkinci insan türü bir yalan bir doğru söyleyen insan türü bir sarhoş misali söyledikleri dikkate alınmaz,ama zekidir söylediği yalanı unutmaz,ertesi gün hatırlar her gün bodrum katına iner raflarının tozunu alır örümceklere fırsat vermediği için zindedir.
3)Üçüncü insan türü İki karakterlidir,içi mehmet dışı Ahmet tir.Akşam Mehmet ile konuşursun sabah Ahmet ile karşılaşırsın muhatap bulamazsın.
Yaptığın sözleşmeyi kime imzalatacağını bilmediğin için hep beklemede kalırsın....
Her insan kendisinin hangi türünde olduğunu bilir!Siz hangi insan türündesiniz?
08.02.2011
Aşur ŞAHİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.