- 1231 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Her sabah yüzümü gülen çocukların tekerlemeleriyle yıkayabilmek için…Önce insan olmalıyım….
Evet sevgili Aynur, bizler asırlar boyu hep insan olmak için çaba gösterdik. Dedelerimiz, senin de dediğin gibi ta Kore'ye bile neden olduğunu bilmedikleri bir sebepten gittiler. Kime, kimin için yardım ettiler. Şimdi aynı duyarlılığı başka devletler bizim için gösteriyor mu? hayır! Sadece törürü körükleyip devletimizi zayıflatmaya çalışmaktalar. Gelecekteki savaşların su için çıkacağı elbette gün gibi açık. Allah yar ve yardımcımız olsun.
Güzel bir yazıydı tebrik ederim. Benim közün akibetini soruyorsun. Tam dört kez gözden geçirdim ama beşinciyi geçiremedim. Torundu, kızdı derken kış bitiyor inşallah yakında başlayacağım tekrar. bana msn adresini gönder sana atayımki fikrini öğreneyim.
sevgimle...
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim.
Sevgilerimle.
Bu ne muhteşem bir yazı... Bu ne güzel bir anlatım... Bu ne büyük bir yürek...Bu ne büyük bir tespit...
VE... BUNU YAZAN NE BÜYÜK BİR İNSAN...
Saygılarımla kardeşim...Saygılarımla....
Aynur Engindeniz
Yine de sözleriniz onur verdi itiraf etmem gerekirse...Saygılaırmla.
En çok yazında Dicle ve Fıray kısmı daha çok hoşuma gitti. Yaşadığımız asrın sonunda su savaşları başlayacak. O bölgeyi değerli kılan da o bereketli nehirler ve topraklar. Çok ama çok güzeldi Aynur' um. Kalemin dert görmesin.ç Sevgilerimle
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim.Sevgilerimle
Öyle bir derde düşki, dermanı da IRAK’ta.
Sürüne, sürüne git, leşin kalsın BAĞDAT’ ta.
Bunlardan bir ders çıkar, zavallı ORTADOĞU.
Petrolüne göz koydu, onun, bunun çocuğu.
Kana boğdun BABİL’i açmaz daha gülleri.
Yetmiyor mu? bu kadar MECUSİ’nin dölleri.....hiç sevmediğim sevemiyeceğim bir karma insan gurubu u.s.a. bir ulus yokedildi şiirimin son bölümüyle katıldım......
Zulme uğrayan tüm insanların kardeşiyim ben! Irkı nedeniyle öldürülen Türkistanlının, sömürülüp aç bırakılan Afrikalının, kendini beğenmiş İsrail’in zulmüyle öldürülen eli taşlı Filistin çocuklarının, Kandahar’a, Beyrut’a ve Bağdat’a ezan vakti bombalar yağdıran katil Amerika’ya karşı olan bütün insanların kardeşiyim.
yazın bir bütünüyle....muhteşem.....herkes hepimiz bir şeyler yazıyoruz....ama sen bilerek dokuyarak....örerek ....en ince elekten süzerek...yazıyor...yüreklerimizde kapanamayan yarıklar açıyorsun....kalem sana yakışıyor kardeş.....saygılar
Aynur Engindeniz
Sözlerin beni gururlandırdı değerli büyüğüm. İnşalalh dediğin kadar olurum birgün.
Çok teşekkür ederim.
Saygılar.
Aynur Engindeniz
Çok beğeni ve çok saygıyla, özellikle Kore bölümündeki patlayan bilincinize, çok akıcı dil, etkilyeci bir tarzla yazılmış.
Başarılar dilerim.
Aynur Engindeniz
Saygılar.
Göktürkmen
Sizi ve sayfanızı fırsat buldukça okuduğumuzu, bahsettiğiniz onurun değerli öyykülerinizle size ait olduğunu belirtmek isterim.
Bunu yazdığım zaman ukâla addedildiğimi hep biliyorum. Ama son derece safiyane ve iyi niyetle belirtiyorum. Bilgi birkimi, bilinç hiyerarşisi ve bunu yönetebilme anlamında ayırtedici bir ilke/kural ile katkılar yapıyorum.
Eleştirilerim de, hep gerek polemik, gerek, eleştiri kavramlarının bilimsel anlamda olanı sınırları içinde kalarak yapmaya çabalıyorum. Bunları özellikle belirmeme izin veriniz, bunlar birkimi ve yeni aramak dışında hiç bir amacı olmayan, bendenizin gerekçeleridir.
Zaman zaman üzerine anlaşamadığımız konu, kavram ve kelimeler olmuştur. Bunu hep iyi niyetle anlatma amacımdan başkaya vermeyiniz, açıklıkla söyleyebiliyorum ki; bu değerli sitenin en "şair" olmayan, şiirimsiler karalayan şairimsisi, en iddiasız metinlerini karalayan yazanı benim,
unları açıklıkla yazmaktanda hiç gocunmuyorum. Birikimi ve yanilerden, yenilere ilerle(t)meyi istiyorum, bu nedenle okuduğunuz uzun ve kimiz zaman eleştiri ve polemiklerin görüldüğü uzun katkılarım ortaua çıkıyor
En sıradan, en vasati şiir ve yazılar yazanın hep kendim olduğunu söylemeyi hiç de gurur yapmıyorum. Özellikle zatınızca kaleme alınan ve hep imrenerek okuduğum öyküleri yazabilmem için, bilmem ne kadar emek vermem gerekir?!
Hep insan tanımında kalarak, bu tanımın içinde kalmaya azmederek düşüncelerini edebi yolla paylaşan dostlara, başta size ve hangi görüş ve yolu paylaşır olursa olsun, hep saygılar gönderiyorum.
Cevap verme inceliğiniz için tekraren teşekkür ederek, esenlik dileğimle, saygılar gönderiyorum.
Aynur Engindeniz
Saygılar benden.
Ayrıca böyle tanıdığım birinin öyküerimi okuyor olmasını öğrendiğime de sevindim.