Ağır Abi
O değil de;
Sayın Yazarım DÜMDÜZ’ün isteği üzere, ‘Ağır Abi’lik konusunu detaylarıyla araştırıp, kaleme almak istiyorum. Sizlerin de ilave etmek istedikleriniz olursa bekleriz efem…
Öncelikle aksesuar olarak tespih şart. Etrafınızdakileri göz veremi etmek için…
Siyah ceket omuzda durmalı. Omzun biri diğerinden biraz daha aşağı olmalı ki külhanbey havası versin.
Bıyık olmazsa olmazımız. Hatta öyle bir bıyık olmalı ki bıyık yarışmasına bile katılabilmeli.
Beyaz gömlek, beyaz çorap, yumurta topuk ayakkabı kıyafetimizi tamamlamalı.
Kışın siyah palto ve atkı… Bu ince detayı atlamayın lütfen.
Konuşma tarzına gelince;
Adına yaraşır şekilde ağır ağır konuşmalı. Tane tane hatta hece hece. Aslında bence harf harf konuşsa sanki daha bi ağır olurdu…
Gülmemeli ve asla yanında gülünmemeli. Kaşlar arabesk müzik dinler gibi her daim çatık olmalı. Hatta iki parmak tek kaş.
Ağır olmalı. Minimum 100 kg.
Şaka yapmamalı. Yapanın da topuğu tehlikeye girebilir.
Sigara içmek istediğinde hemen çakmak çekilmeli. Asla ve kat-a sigarasını kendisi yakmamalı.
Eğlence mekanlarında rakı ilk sırada olmalı. Ve göbek dansı yapan kadınlar…
Kadın demişken;
Kadın, ağır abimizin ayaklarını mavi leğende yıkamalı. Başka renk ve desende leğen kullanılmamalı.
Anlaşıldı… bu şarkı uzun… Bitmez.
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
Beyaz gömleğim var.Şükür,sigara da içiyorum.Siyah ceket ve tesbih yok ama,sağolsunlar bi sürü arkadaşım var.
Necati'nin siyah paltosu var ama,babası gelse vermez!Hadi diyelim ki,bıyık bırakıp,beyaz çorabı da ayarladık
yumurta topuk ayakkabıyı nerden buliim?Hem,gülme konusu da sakat.Beni görüpte gülmeyen yok ki!..
Bide kilo problemi var tabi.1.69'luk biri 100 kilo olursa,neye benzer acaba?
Yok Sayın Yazarım,yok.Ben almiim.Biraz bol geldi sanki!..
Teşekkür ediyorum Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.