- 549 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANIMSILAR
Günümüz dünyasında insanlar artık öyle bir hale geldiler ki en yakındakilerini bile tanıyamaz olduk.Evrende en mükemmel şekilde yaratılan varlık-sanırım-artık bu tanımı haketmiyor.Çevremize şöyle bir baktık mı biraz anlayabiliriz.
İnsan-evrenin en mükemmel yaratılmışı-adeta insan olmaktan çıkıyor.İnsaların davranışlarına göz atan bir kişi bunu farkedebilecektir.Çünkü yaptığı şeyler gerçekten de insanlık dışı.İnsanı diğer varlıklardan ayıran en önemli özelliği olan düşünmesi bunu destekler nitelikte.Düşünen,sorgulayan,fikir üretebilen insan nasıl oluyor da en basit bir olayda bile hemen küplere biniyor,sağa sola vuruyor,zihni olmayan bir varlık gibi davranabiliyor.Bu saydıklarım en basitleri tabiki.Esas önemli olan sırf çıkarları için nice günahsız,zavallı,yetim,çocuk,hamile,parasız,pulsuz insanların canlarına kıymaları,onların hayatlarını mahvetmeleri,onları hiç düşünmeden katletmeleri...
Tabi burda bunu anlamayan milyonlarca insan kılıklıda da sorun var.Bunu anlamarı için illaki görmeleri gerekir.Peki burda sorulması gereken soru ne? Hani en üstün varlık,yaratılmış?Sizce bunları yapanlara insan demek çok mu doğru?Onlar verilecek isim de tam olarak yok.Çünkü insan dışında bir tabir getirseniz olmaz.İnsan deseniz de olmaz.(insan olan bunları yapmaz)Bu yüzden böylelerine türkçedeki ne tam isim ne tam fiil olan fiilimsilere benzetilerek İNSANIMSILAR demek daha doğru olur. Gerçekten realist ve objektif düşünenler bunu anlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.