- 696 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
###BAŞARINEDİR###
Başarı nedir BAŞARI ESKİDEN İSTEDİĞİN ŞEYİ YAPTIĞINDA KULLANILAN BİR CÜMLEYDİ..
şimdi ise sadece ailemizin bizden istediğini yapabilme yeteneği sadece. mal nedir sorusuna işletmeciler insan ihtiyaçlarını tatmin eden soyut bir maddedir... başarı da günümüzde ailemizin yani insanların ihtiyaçlarını tatmin eden birşey değil mi... başarıyı nasıl satarız ki.... başarı bence kendi istesiğini yaptığın taktirde olur.
ben mesela müzisyen olmak isterdim.... belki başarısız olurdum ama başarmak için elimden geleni de yaapardım... ve bu sadece benim başarım olurdu.... kiminin emeği olurdu... kiminin ümitleri olurdu başarımın arkasında ama benim olurdu... ben düşünmüş olur ben çırpınırdım... elbette başkaları da isterdi ama benden başka hiç kimse çırpınmazdı... en azından benden fazla kimse çırpınmazdı.... ve ben kendi başarımla belki benim için iyi olan yere yine giderdim...
ben hiç bi zaman başarılı olmayacağımı biliyorum... çünkü hiç birşey benim istediğim için gelmedi önüme....
YORUMLAR
üzücü, türkiyenin başarı skalasına takılmışsın, seni üzmüşler. bu ülkede bir sürü öğrenci, insan senin durumunda. sana bir şey dşiyeyim mi? bunlar salt bizim ülkemize has bir durum değil. araştır göreceksin ve üzüntün azalacak. karamsarlık mı desek, halinden şikayetçilik mi?