- 941 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Umarsızlık ve Yaşanmamışlık
Üzerine gelen duvarlar, çoktan inkar ettiğin duygular içini deşiyor ya da sevdalandığın o umarsızlık mı canını yakıyor? Aldığın her nefes zararsa, verdiğin nefes derman olamaz. Artık ağlamak içinden gelmiyorsa, bu kalpsiz olduğunu kanıtlamaz. Kanıtlayamaz.
Bilirmisin nedir yalnızlığa hesap sormak? Cevabın gelmeyeceğini, tenine işlenmiş bir yanık izi gibi, göz göre göre yinede beklemek nedir? Zamanın gösterdiği sadece ne kadar yalnızlaştığımdır. Ne kadar umarsızlaştığımdır. Müzik dinlemekten bıkılır mı?
Çalan şarkılara karşı duyduğum tepki, bıkabileceğimi gösterdi. Her şeyin o kadar saçma ve o kadar yalan olduğunu öğrendikten sonra duyulan duygu, nasıl anlatılır ki?
Onca söz varken, onca söylenecek cümle bulmuşken bu güne kadar, birden yazamamak ya da bir şeyler olmadığı için bilinçaltı yaşananları anlatamamak ne kadar acı bir şey. Yaşamamak gibi bir duygu. Nasıl anlatılır yaşanmamışlık?
Boş beklentilerin sonucu yaşanan aldanmışlık duygusuyla birleşmiş bir aptallık ve umarsızlık. Saçma tavırlar sonucu gelen utangaçlık ve kalbe sığmayan mazide kalan pişmanlık. Çok kötü bir şeydir kendini anlatamamak, kendi içini bilememek. Çok acı bir şeydir bilinmezlik.
Bir zamanlar önemli bulduğun her şeyin saçma olarak gördüğünü ve umarsızca zamanı akıtıp yaşadığın süreçten sonra, ne kadar yalnızlaştığını görebilirsin.
Sevgilerle.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.