BOĞAZ PENCERESİNDEN SON BAKIŞ
Bugün ansızın açılan perde ve güneşin alaycı tavırlarıyla uyandım.Biliyordum ki bugün,kaderin bana bir fiske daha attığını..yanılıyor muydum?..gözlerimde boğazın hasretiyle pencereye bakıyorum..çokk soğuk bir rüzgar esiyor,,geçerken tenime hamle yapıyor,vuruyor bir daha..sendeleyerek yürüyorum..sessiz suların çığlığı bedenimde yine haykırıyor..belliki bana kızgındı doğa..duvarların kiri yıkansada geçmeyeccekti.böyle bir evde yaşıyordum..hastalığım var mıydı? evet..bir engelliydim ..yürüyemiyordum..hayatın veya kaderin bana karşı bakışı çok aşağılayıcıydı.kim isterdi ki bir engelli olmak.yolda yürüdüğünde acıyan gözlerin üstüne yüklenmesi-zaten yürüyemiyorsun da-dünyada en istenmeyecek ve insanların iğğ diyebileceği türdendi..yanlızlığım bana kalmıştı,sadece ruhuma boğazın en güzel kokusunu içine çekip ..Ölmekti..ahhh ölmek ne çabuk söylüyoruz değil mi?yanlızlar için..yürek burkan..arkanda bir damla akıtacak kişiler olmazdı..oysaki benim dostum,arkadaşım yoken bile istanbulun kardeşliği beni biraz daha canlandırırdı.ama oda yokken yapamazdım hiç birşey,konuşamazdım..ölmek daha cazip gelirdi,yitirdiklerinin yanına gitmek ,bir damla daha akıtmadan toprağı ıslatmak, yağmurların bereketiyle kendi bedenimi soğutmak isterdim..
YORUMLAR
Ah arkadaş neden bu karamsarlık?
ne olmuş yani engelliysen ne olmuş yani.
Etrafta okadar çirkin niyetli, hayvan suretli, insan diyeceğim ama yakışmıyacak, fosilleşmiş ruhllar rahat rahat nefes alıp kirletirken dünyamızı.
Sen Allahın verdiği bir sınav için mi? senin olmayan bir emanete hiyanet ediyorsun.
Asıl bu seni engelli yapar.
Karaktersizlik engeldir insan için.
sana çok kızdım ben, hakkım olmadan
istersen kız bana ama bu acizliktir asıl.
Ölünce kim ardımdan ağlayacak diye düşünme sonsuz bir hayatta ne hesap veririm diye düşün.
Kılını bile kıpırdatmadan herşeye sahipsin, birşey eksik diye mi? yakınıyorsun.
Sen ne yaptın bu verilenler için.
İsyan etme hakkını nereden buluyorsun?
Benim kardeşim ikikez intahar etti.
ikisindede sağdece yaralandı, ölmedi.
Hem engeli de yok bizim sorunumuzu bilsen oturur ağlarsın.
Ama iyi mi yaptı hayır.
kendine zarar verdi sağdece.
Günahlarına en büyüğünü ekledi.
Hayat zor ama emeksiz alınan birşey için de en mükemmel şeydir yaşamak.
Ağır gelmiştir laflarım sana, bu da kimmiş diyeceksin belki ama ben namkör insanları hiç sevmem ve sende tam bunu yapıyorsun.
Acın ne olursa olsun sabır, sabır, sabır.
bilirsin ki her karanlığın ardı güneşli bir güne gebedir...