- 1198 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yara Bandı
İnsanoğlu büyük bir aşktan çıktıktan sonra kendini avutmak için başka gönülleri yakar.Yere düştüğünde dizin sıyrıldığındaki çektiğin acı gibidir aşk acısı gösterişsiz ama derin bir acıdır.Üstüne kapattığın yara bandı rolünde insanlar vardır hiç birşeyden habersiz mutluluk isteyen insanlar, acısı hafifledikten sonra kıvırp çöpe attığı yara bandı gibi senide bir çırpıda siler gecer.Yara bandı cansızdır ama insanın kalbi vardır.Sadece mutluluk arayan hiç birseyden haberi olmayan insanlara bunları yaşatanlar birgün cezalarını çekerler umarım.Düşüncesizce ümit verilen kullanılan insanların çoğunun hayatının ilerleyen dönemlerinde kendilerine yapılanların intikamını başka kalplerden alır ve bu döngü böyle sürer gider.Kısacası anlatmak istediğim aşk acısı çeken insanlardan uzak durun yoksa yara bandı olursunuz..
RAFET YILMAZ
YORUMLAR
sonu guzel degıldı!ben katilmiyorum yuregınıze saglık yazı duygularınız ıyı eslık etmıs ama her ask yarabandı degıldır dedıgın gıbı yara bandi işte ama ihtiyactir olmasa olmazdir aslinda!bizim yasamimizda yarabandina da aciyada mutlulugada ıhtıyacımız var!bazen kullanılmayada kulandırmaya da ıhtyacımız var yanı ılakı guzel seyler degıl her kotu seyınde altın da ıyı bırsey vardır...Unutma yara bandi ihtiyactir su icmek yemek yemek gibi...saygilar..